אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אתר כלכליסט מגדיל את הפער על פני האתרים המתחרים

אתר כלכליסט מגדיל את הפער על פני האתרים המתחרים

נתוני חודש יולי של SimilarWeb המודד את תנועת הגולשים באתרי האינטרנט מלמדים כי כלכליסט מוביל ב-30% על פני אתר גלובס וב-71% על פני דה מרקר

09.08.2017, 17:48 | שירות כלכליסט

אתר כלכליסט מעמיק את שליטתו בתחום החדשות הכלכליות באינטרנט, והוא מוביל במקום הראשון בהפרש ניכר על פני מתחריו. כך עולה מנתוני SimilarWeb לחודש יולי 2017.

SimilarWeb מודד את תנועת הגולשים באתרי האינטרנט בכל העולם ומאפשר השוואה בין אתרים דומים ומתחרים, על פי קטגוריה או מדינה. בניתוח נתוני האתרים הכלכליים בישראל עולה כי אתר כלכליסט מוביל על פני מתחריו בכל תחומי הגלישה.  

כך, מספר הביקורים בחודש בכלכליסט הגיע ביולי ל-7.56 מיליון ביקורים, לעומת 7.48 מיליון ביקורים בגלובס ו-5.55 מיליון ביקורים בלבד בדה מרקר. בהשוואת מספר היוניקים (ביקורי גולשים שונים) הפער בין כלכליסט למתחריו גדול עוד יותר - בכלכליסט נמנו ביולי 2.83 מיליון יוניקים, בגלובס - 2.17 מיליון ובדה מרקר רק 1.65 מיליון יוניקים. במלים אחרות, כלכליסט מוביל ב-30% במספר היוניקים שלו מול גלובס וב-71% מול דה מרקר.

גם משך השהייה של גולשים בכלכליסט ארוך משמעותית ממתחריו - משך השהייה הממוצע של גולש בכלכליסט עמד ביולי על 20 דקות, לעומת 18 דקות בגלובס ו-14 דקות בלבד בדה מרקר.

תגיות