אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מייסדי Gett משקיעים ב-Brayola של אורית חשאי צילום: Brayola

מייסדי Gett משקיעים ב-Brayola של אורית חשאי

לצד דייב וייזר ורועי מור, השתתפו בסבב הגיוס גם אילן שילוח, ניר טרלובסקי ויונתן בן ארצי. החברה מפעילה חנות מקוונת להלבשה תחתונה לנשים, שמתבססת על אלגוריתם המבטיח התאמה של חזיות לגוף המשתמשת

13.08.2017, 13:19 | הגר רבט

חברת בריולה (Brayola) של אורית חשאי (יוצאת כרמל ונצ'רס) הודיעה בסוף השבוע על השלמת סבב גיוס נוסף בסך 2.5 מיליון דולר בו השתתפו מייסדי גט שחר (דייב) וייזר ורועי מור, לצד אילן שילוח, ניר טרלובסקי ויונתן בן ארצי.

קראו עוד בכלכליסט

בריולה משתמשת באלגוריתם ובנתוני ביג דאטה כדי להתאים למשתמשות חזיות בהתבסס על נתונים שהזינו למערכת והמלצות גולשים. לפי נתוני החברה, לבריולה שיעור החזרות של 10% בלבד, לעומת 30% בפלטפורמות אחרות.

אתר בריולה, צילום: Brayola אתר בריולה | צילום: Brayola אתר בריולה, צילום: Brayola

חברת הסחר המקוון מחזיקה שותפויות עם יותר מ-100 מותגים בתחום ההלבשה התחתונה והחזיות, שמוזמנות דרך האתר ומגיעות באריזה ממותגת שלה.

חשאי הקימה את בריולה ב-2013 כזירת מסחר להלבשה תחתונה לנשים. החברה גייסה עד היום יותר מ-6 מיליון דולר וב-2016 רשמה הכנסות של 10 מיליון דולר. לפי חשאי, ב-2017 צפויה החברה לרשום הכנסות של 27 מיליון דולר. זאת לפני שהחברה יצאה בקמפיין שיווק משמעותי, לכך מיועדים כספי הגיוס הנוכחי. הנהלת החברה ממוקמת בניו יורק והיא מחזיקה בנציגות גם בישראל.

תגיות