אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופרסל מעלה הילוך בקרב מול קוקה קולה: השיקה פחיות קולה תחת המותג הפרטי צילום: יח"צ

שופרסל מעלה הילוך בקרב מול קוקה קולה: השיקה פחיות קולה תחת המותג הפרטי

שבוע לאחר שהרשת החלה במכירת משקאות קולה בבקבוקים תחת המותג הפרטי, היא מעמיקה את החדירה לקטגוריה ומשיקה את המשקה גם בפחיות

30.08.2017, 10:45 | נורית קדוש

שופרסל מעלה הילוך בקרב נגד קוקה קולה: ימים ספורים אחרי שהשיקה את משקאות הקולה תחת המותג הפרטי, מעמיקה הרשת את החדירה לקטגוריה ומשיקה את המשקה בפחיות, כך לפי הודעתה מהיום (ד').

קראו עוד בכלכליסט

בתוך כך, מדווחת שופרסל על עשרות אלפי לקוחות שכבר התנסו בקולה של המותג הפרטי וקנו מארזים משפחתיים בשבוע הראשון של ההשקה.

סדרת קולה שופרסל בפחית כוללת קולה ודיאט קולה ללא סוכר בפחית 250 מ"ל אשר יוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים - הוזלה של כ-30% בהשוואה למותג המוביל בקטגוריה. לרגל ההשקה, יתקיים מבצע חגיגי: 5 פחיות ב-10 שקלים.

קולה שופרסל בפחית, צילום: יח"צ קולה שופרסל בפחית | צילום: יח"צ קולה שופרסל בפחית, צילום: יח"צ

שופרסל גייסה את העובדים להפצת המותג

שלושה לאחר חשיפת "כלכליסט" ששופרסל תשיק במהלך הקיץ משקאות קולה תחת המותג הפרטי, הבקבוקים הראשונים הגיעו לסניפים בשבוע שעבר. שופרסל מגייסת בשלב הראשון את עובדיה לרכישת המשקאות והפצתם. במכתב ששלח סמנכ"ל הסחר אורי קילשטיין לעובדי שופרסל כתב כי "השקת משקאות הקולה ודיאט קולה תחת מותג שופרסל הוא צעד נוסף במאמצים שלנו להציע ללקוחותינו חלופות איכותיות למותגים בפחות כסף, גם כשמדובר בתחום שנשלט כמעט לחלוטין על ידי גורם אחד".

קילשטיין הוסיף כי שופרסל מציעה להשתחרר מההרגל למותגים המובילים. העובדים שקיבלו רביעיית בקבוקים, הוזמנו להעלות תמונות משפחתיות עם המשקאות החדשים ולהעלות אותן והתמונה שתזכה להכי הרבה לייקים תזכה את העובד בסופשבוע זוגי.

שופרסל כבר נגסה בנתחי השוק של תנובה ואסם, והיא מנסה עתה לגרוף חלק ממכירות החברה המרכזית למשקאות. המהלך במסגרתו תחדור שופרסל לשוק המשקאות הלא אלכוהוליים מתבצע באמצעות השקת משקאות קלים מוגזים, מיצים ומים מינרלים תחת המותג הפרטי. מדובר במהלך מקיף הכולל ייבוא משקאות קולה וקולה זירו מקונצרן אולקר הטורקי, מים מינרלים איטלקיים של מותג סנטה אנה וכן פיתוח מיצים באמצעות חברת גניר הישראלית.

תחום המשקאות הלא אלכוהליים גלגל בשנה החולפת 2.7 מיליארד שקל שנחלקו בעיקר בין שלוש חברות מהגדולות בשוק המזון. שוק משקאות הקולה והדיאט קולה נשלט על ידי החברה המרכזית למשקאות המחזיקה כ- 89% ממכירותיו, שוק המיצים הלא מוגזים נשלט אף הוא על ידי החברה המרכזית עם 39.9% מהמכירות והמים המינרלים נשלטים על ידי יפאורה עם 53.7% מהמכירות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות