אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סנו מסכמת את הרבעון השני עם ירידה ברווח ובהכנסות צילום: איתן ברנט

סנו מסכמת את הרבעון השני עם ירידה ברווח ובהכנסות

השחיקה בתחום הנייר והטואלטיקה הורידה את ההכנסות של החברה ב-4% ל-344 מיליון שקל. הרווח הנקי ירד בשיעור דומה ל-34 מיליון שקל; תחלק דיבידנד של 43 מיליון שקל

30.08.2017, 19:57 | אלי שמעוני

מכירות סנועמדו ברבעון השני של שנת 2017 על 344.5 מיליון שקל, ירידה של 4% לעומת אשתקד. הירידה בהיקף המכירות קיימת בכל מגזרי הפעילות למעט מגזר ניקוי ואחזקת הבית. בחברה תולים את הירידה ברווח בעיקר בשל השחיקה בתחום הנייר והטואלטיקה.

קראו עוד בכלכליסט

היותה של סנו בעלת נתחי שוק גדולים בענף בעל צמיחה איטית, ניכרת בדו"חות. סנו פועלת בארבעה מגזרים. שלושת העיקריים הם מוצרי ניקוי, מוצרי נייר ומוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה. התחום הרביעי מאגד פעילויות כמו מחזור שפכים. במסגרת תחום זה, סנו מכרה במהלך 2016 חלק ממניות חברת דלק סן, הפועלת בתחום מחזור שפכים תעשייתיים. מכירת מניות החברה גרעה מהכנסות סנו ברבעון.

יובל לנדסברג מנכ"ל סנו, צילום: איתן ברנט יובל לנדסברג מנכ"ל סנו | צילום: איתן ברנט יובל לנדסברג מנכ"ל סנו, צילום: איתן ברנט

על אף הקשיים, סנו רושמת רווח 

תחום מוצרי הניקיון שבו פועלת החברה תחת המותג סנו הוא התחום הגדול ביותר ומהווה כ־44% מההכנסות. התחום השני בגודלו הוא מוצרי הטואלטיקה והקוסמטיקה האחראי לכ־25% מההכנסות. בתחום זה רשמה סנו הכנסות של 86 מיליון שקל ברבעון, ירידה של 7%.

מוצרי הנייר הוא התחום השלישי בגודלו והוא מהווה כ־17% מהמכירות. התחום פועל תחת המותגים "ליטופים" ו"סנו סופט" והוא רשם הכנסות של 58 מיליון שקל ברבעון, ירידה 5% לעומת הרבעון המקביל.

בשורה התחתונה, רשמה סנו ברבעון האחרון רווח נקי של 34 מיליון שקל, ירידה של 4% לעומת הרבעון המקביל. לאחרונה, החברה דיווחה על דיבידנד של 43 מיליון שקל. הדיבידנד יחולק ב-26 בספטמבר השנה. זה הוא הדיבידנד השלישי שמחלקת החברה השנה. קדמו לו שתי חלוקות בסכום דומה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות