אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דואר ישראל סוגרת את הרבעון בהפסד - למרות עלייה בהכנסות צילום: יונתן בלום

דואר ישראל סוגרת את הרבעון בהפסד - למרות עלייה בהכנסות

חברת הדואר הממשלתית עברה להפסד של 6.4 מיליון שקל לעומת רווח נקי של 2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. העלייה בהכנסות נבעה מעלייה במסחר המקוון

31.08.2017, 18:35 | אביב גוטר

החברה הממשלתית דואר ישראל מדווחת היום (ה') על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2017. הכנסות החברה הסתכמו בכ-445 מיליון שקל, גידול של 1.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הצמיחה נבעה מהכנסות מסחר מקוון אשר פיצה בחלקו על השחיקה בהכנסות מהדואר המסורתי.

קראו עוד בכלכליסט

דואר ישראל סיכם את הרבעון עם הפסד של 6.4 מיליון שקל, זאת לעומת רווח נקי של כ-2.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 

הרווח התפעולי ברבעון עמד על 3.9 מיליון שקל, לעומת כ-11.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ה-EBITDA ברבעון עמד על כ-33 מיליון שקל (כ-7.4% מההכנסות), לעומת כ-41 מיליון שקל (כ-9.3% מההכנסות) בתקופה המקבילה.

 

 

לפני כארבעה חודשים השיקה דואר ישראל מרכז סחר מקוון במודיעין בהשקעה של כ-25 מיליון שקל. המרכז ערוך לקלוט ולמסור כ-100 מיליון חבילות בשנה. נכון לחציון הראשון של 2017 הוזמנו כ-26 מיליון חבילות אל מול 23 מיליון בחציון המקביל בשנה שעברה, כאשר החציון השני נחשב לחזק יותר בעיקר בגלל שבועות וימי מכירות מיוחדים המציעים הנחות.

דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל, צילום: יונתן בלום דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל | צילום: יונתן בלום דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל, צילום: יונתן בלום

תגיות