אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת הסטרימרים Roku בדרכה להנפקה בנאסד"ק

חברת הסטרימרים Roku בדרכה להנפקה בנאסד"ק

החברה מבקשת לגייס 100 מיליון דולר בהנפקתה, לפי שווי של מיליארד דולר; לטענתה, בחצי הראשון של 2017 צרכו משתמשיה כ-6.7 מיליארד שעות תוכן, מתוכן 2.9 מיליארד לוו בחסויות ופרסומות

03.09.2017, 13:26 | יואב סטולר
יצרנית הסטרימרים והטלוויזיות החכמות רוקו (Roku) צועדת לעבר הנפקה בנאסד"ק; החברה הגישה לרשות ני"ע האמריקאית את המסמכים הנדרשים והיא מבקשת לגייס 100 מיליון דולר בהנפקתה, לפי שווי של מיליארד דולר. זאת, לאחר שביוני האחרון הצהירה כי יש לה גרעון של כ-244 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט

רוקו מובילה את שוק הסטרימרים בארצות הברית ומחזיקה בכ-27%, ועל פי הנתונים שחשפה לרגל ההנפקה נכון לסוף יוני החזיקה החברה בכ-15.1 מיליון משתמשים פעילים. לדברי החברה, צופי רוקו צרכו בחצי הראשון של 2017 כ-6.7 מיליארד שעות תוכן, ש-2.9 מיליארד מהן לוו בחסויות ופרסומות. מקור הכנסה אותה מקווה החברה להרחיב עם הפיכתה לציבורית.

הסטרימר של רוקו הסטרימר של רוקו הסטרימר של רוקו

בחברה מצפים שעם הגדלת בסיס המשתמשים בממשק, יוכלו להגדיל את ההכנסות מפרסום - אפיק שעומד כעת על 26% מהכנסותיה. כדי לקדם מטרה זו השיקה רוקו בחודשים האחרונים מגוון מוצרים זולים כגון סטרימר ב-30 דולר וטלוויזיה ב-250 דולר.

באמצעות התמחור האגרסיבי, מקווים בחברה למשוך משתמשים נוספים. רוקו נהנית בשלב זה מהצמיחה המתמדת בדרישה לשירותי סטרימינג, אך עתידה יוטל בספק כשיכולות סטרימינג יהפכו לסטנדרט בכל הטלוויזיות והמסכים; אנשים לא יזדקקו עוד לחומרה הייעודית שלה - ולא ברור כיצד תתמודד בתחרות מול ענקיות כסמסונג, LG והיצרניות הסיניות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות