צילום: Instagram
הרשויות בארה"ב בודקות את פרסומי הסלבריטאים באינסטגרם
האם בקרוב נראה את רשות המיסים מזמנת את המפורסמים הישראלים לבחון את קמפניי הפרסום הסמוי והגלוי ברשת שיתוף התמונות? ברשות המסחר הפדרלית החלו בדיקת חשבונות הסלבס בהם נעמי קמפבל, לינדסי לוהן וונסה האדג'נס. סוגיית הגילוי הנאות עלולה להפיל את המפורסמים
14.09.2017, 12:15 | רפאל קאהאן
רשויות האמת בפרסום של רשות המסחר הפדרלית (FTC), הרגולטור הפיננסי בארצות הברית, החלו לבדוק האם חשבונות של סלבריטאים כגון נעמי קמפבל, לינדסי לוהן או ונסה האדג'נס מדווחים על עסקאות חסות שהן מקדמות באינסטגרם. הרשויות שלחו בקשות דיווח לכ-21 סלבריטאים מהשורה הראשונה. המאמץ מתבצע כחלק מהחמרת הבדיקה בנושא על ידי ה-FTC, כך על פי דיווח של סוכנות רויטרס.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
2 תגובות לכתיבת תגובה