אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"כל אחד יכול להיות Shupper, ולעשות כסף משופינג"

מייסדת ומנכ"לית Shupperz, טל רובינשטיין, אמרה בוועידת כלכליסט בלונדון, כי "אנו פלטפורמה שמשנה את עולם הקניות ומאפשרת לכל אחד לקבל את מה שהוא רוצה מכל מקום ולכל מקום בעולם, באמצעות התחברות לקונה מקומי"

14.09.2017, 17:57 | עומר כביר, לונדון

"אנחנו מביאים את הקונים בחזרה לחנויות הפיזיות ומגשרים על הפערים בין העולם הפיזי לעולם המקוון" – כך אמרה מייסדת ומנכ"לית Shupperz, טל רובינשטיין, בוועידת כלכליסט בלונדון.

"Shupperz זו פלטפורמה שמשנה את עולם הקניות", אמרה רובינשטיין. "אנחנו לגמרי משנים את העולם. הפלטפורמה מאפשרת לכל אחד לקבל את מה שהוא רוצה מכל מקום ולכל מקום בעולם, באמצעות התחברות לקונה מקומי. אנשים רוצים לקנות בשווקים, כי זה חכם יותר. ושופינג זה כישרון שגם שווה לשתף. יש אנשים שיודעים איפה לקנות ומה לקנות, ולעשות איתם שופינג זו חוויה אחרת לגמרי".

לאפליקציה של החברה יש יש שתי יכולות מרכזיות. הראשונה, Windows Shupping, מאפשרת לקניינים המקומיים (Shuppers בלשון החברה) להעלות תמונות של מוצרים וקולקציות שונים. המשתמשים משוטטים באפליקציה ויכולים לבקשת לרכוש מוצרים שמעניינים אותם דרך הקניינים.

טל רובינשטיין בוועידת כלכליסט בלונדון. "אנו משנים את העולם", צילום: אוראל כהן טל רובינשטיין בוועידת כלכליסט בלונדון. "אנו משנים את העולם" | צילום: אוראל כהן טל רובינשטיין בוועידת כלכליסט בלונדון. "אנו משנים את העולם", צילום: אוראל כהן

היכולת השנייה, Wish Zone מאפשרת למשתמשים ליצור רשימות של מוצרים שמעניינים אותם. אלו יכולים להיות מפורטים כמו נעל מדגם ובמידה מסוימים, או כלליים כמו מתנה מוצלחת לגבר בן 36 שאוהב ספורט. "קניינים מכל העולם יציעו לך אייטמים מדהימים שהם יכולים לקנות ולשלוח לך", אמרה רובינשטיין, "כל אחד יכול להיות Shupper, ולעשות כסף משופינג. אנחנו מביאים את הקונים בחזרה לחנויות. אנחנו הדבר הכי טוב שקרה לחנויות הפיזיות"

"והאפליקציה מיועדת לכולם, לא רק לשופניג. אפשר לקנות גאדג'טים, מזוודות, מה שאתם רוצים. צריך לרק להתחבר לקניין מקומי. אם אני רוצה לקנות את המותג האהוב עלי בפריז אני לא צריך לחכות לנסיעה לשם. אני רק צריכה להתחבר למקומי שיכול לקנות אותו בשבילי".

האפליקציה הושקה ב-10 באוגוסט וב-1 בספטמבר הגיע המבחן המשמעותי הראשון שלה: סוף השבוע של לייבור דיי, שנחשב ליום של מבצעים והנחות. הקניינים שעובדים עם האפליקציה הסתערו על מרכז האאוטלט וודבורי שבאזור ניו יורק והחלו לקנות. והתוצאות? 540 פריטים שצולמו, 100 פריטים שנרכשו ו-70 חבילות שנשלחו. "כולם מדברים על טכנולוגיה משבשת? אז אנחנו שיבשנו את וודברי", אמרה רובינשטיין.

תגיות