אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי שעה וחצי: תוקנה התקלה באפליקציית פנגו צילום: pango

אחרי שעה וחצי: תוקנה התקלה באפליקציית פנגו

על פי דיווחים, שירות האפליקציה היה לא זמין לחלק מן הלקוחות. לכאורה גם מי שהפעיל את האפליקציה לפני התקלה לא אמור להינזק

18.09.2017, 13:05 | יואב סטולר
אפליקציית החניה הפופולרית בישראל פנגו קרסה ולא הייתה זמינה עבור קהל נרחב מלקוחותיה במשך יותר משעה וחצי. יישומון החברה המאפשר לשלם על מקום החנייה באמצעות הטלפון הנייד לא נטען והציג את מסך ההמתנה במשך דקות ארוכות.

קראו עוד בכלכליסט

לטענת החברה, התקלה התרחשה רק אצל מציבור הלקוחות, כאשר היו גם כאלו שיכלו להשתמש בה כרגיל. אלו אשר השלימו את הליך רכישת החניה באפליקציה וקיבלו על כך אישור - מכוסים מבחינת החוק, שכן ההליך מתועד במערכת של החברה.

עם זאת, עבור כל פעולה כגון הארכת זמן השהייה בחנייה או סיומו הודיעה החברה כי יש לפנות למוקד הטלפוני של החברה. כמו כן, בפנגו הסבירו כי יפעלו לטובת הלקוחות שינזקו כתוצאה משיבוש השירות והם ממליצים לאלו שחווים את התקלה לפנות אל המוקד הטלפוני של החברה ולבצע את ההליך מולו.

תקלה בפנגו תקלה בפנגו תקלה בפנגו

מפנגו נמסר: "התרחשה תקלה זמנית בהפעלת חניה באפליקציית פנגו, וניתן היה להפעיל חניה באמצעות המוקד והמענה האוטומטי בחיוג ל-4500*. בגלל התקלה המענה סבל מעומס ולכן במהלכה תגברנו את מוקדי השירות למען לקוחות החברה. במקרים שבהם התקבלו דו"חות חניה בשל קושי בהפעלת חניה, לקוחות מוזמנים ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות מוקד השירות הטלפוני - ואנו נסייע".

תגיות