אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפל הודתה: בעיה בחיבור לאינטרנט הסלולרי בשעון החכם החדש

אפל הודתה: בעיה בחיבור לאינטרנט הסלולרי בשעון החכם החדש

השעון מסדרה 3 כולל תמיכה מובנית באינטרנט סלולרי - אך מבקרים מצאו כי במקרים מסוימים קיימת בעיה בחיבור

20.09.2017, 17:47 | שירות כלכליסט

אפל הודתה היום כי קיימות בעיות בשעון החכם החדש מתוצרתה (סדרה 3), שאותו השיקה בתחילת בחודש. בתגובה יורדת מניית החברה ב-1.9% בוול סטריט.

השעון החכם החדש של אפל הוא הראשון מתוצרתה שכולל תמיכה מובנית באינטרנט סלולרי - בלי חיבור לאייפון. ואולם מבקרים אשר בדקו את השעון, גילו כי קיימות בעיות עם החיבור לרשת.

אפל אמורה להתחיל במכירת השעון החדש ביום שישי הקרוב.

לפי דיווחים, החברה הודתה כי "גילינו שכאשר השעון החכם מסדרה 3 מצטרף לרשתות Wi-Fi לא מאומתות (unauthenticated), ייתכן כי הוא לא יוכל להשתמש ברשת סלולרית. אנו בוחנים פתרון תוכנה עתידי". 

מחירו של השעון, בגרסה הכוללת חיבור סלולרי עצמאי, מתחיל ב-399 דולר. 

הצגת השעון החדש של אפל הצגת השעון החדש של אפל הצגת השעון החדש של אפל

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות