אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זכיינית הטלוויזיה רשת תחזיק ב-25% מטרמינל X של פוקס

זכיינית הטלוויזיה רשת תחזיק ב-25% מטרמינל X של פוקס

בתמורה תעניק רשת לפוקס זמן פרסום בשווי 50 מיליון שקל בשידוריה בטלוויזיה ובמדיות פרסומיות נוספות. העסקה משקפת לטרמינל X, אתר הסחר של פוקס, שווי של 200 מיליון שקל

24.09.2017, 09:47 | אורנה יפת

זכיינית הטלוויזיה רשת נכנסה לשותפות עם קבוצת האופנה פוקס, כך נודע היום (א'). רשת תחזיק באמצעות סמייל רשתות ב-25% ממניות החברה שמפעילה את אתר הסחר שהקימה פוקס, טרמינל X. בתמורה תעניק רשת לפוקס זמן פרסום בשווי 50 מיליון שקל בשידורי רשת בטלוויזיה ובמדיות פרסומיות נוספות של הזכיינית. העסקה משקפת לאתר טרמינל X שווי של 200 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

מלבד מותגי קבוצת פוקס, והמותג הפרטי טרמינל X, תשווק פוקס באתר שלה מותגים אחרים ובעיקר מותגים בינלאומיים. ל"כלכליסט" נודע כי באתר של פוקס יימכרו מותגי משקפיים של חברת לוקסאוטיקה, יבואנית מותגי המשקפיים רייבאן, דולצ'ה וגבאנה ומותגי יוקרה אחרים. בכך למעשה נכנסת לראשונה קבוצת פוקס לתחום המשקפיים, ענף בו לא שיחקה עד כה.

הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי קבוצת פוקס, צילום: עמית שעל הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי קבוצת פוקס | צילום: עמית שעל הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי קבוצת פוקס, צילום: עמית שעל

קבוצת פוקס תמכור באתר גם את מותגי קבוצת אורבן אאוטפיטרס עימה חתמה הקבוצה הסכם זכיון לשיווק המותגים בישראל. פרי פיפל, אחד ממותגי הקבוצה, יימכר באתר עוד טרם תפתח פוקס חנויות פיזיות למותג. כמו כן יימכרו בטרמינל X מותגי קבוצת VF העולמית, נאוטיקה, טימברלנד, ניו בלאנס, רנגלר ואחרים.

עד כה הבעלות על החברה החדשה שמפעילה את האתר נחלקה שווה בשווה בין קבוצת פוקס לבין הורוביץ יאנג החזקות שבבעלות ניר הורוביץ, מייסד מותג האופנה יאנגה (קבוצת פוקס מחזיקה במחצית מהבעלות על רשת האופנה יאנגה – א"י). לאחר הקצאת המניות לרשת, דוללה אחזקתה של פוקס ל- 56.25%, סמייל תחזיק ב-25%, והורוביץ יאנג החזקות בע"מ תחזיק ב-18.75%, מהון מניותיה של החברה החדשה.

פוקס רשאית לממש את הזכאות לפרסום עד 8 שנים, אך לדברי הראל ויזל, בעלי פוקס, "התוכניות שלנו הן לממש בכל שנה 10 מיליון שקל למשך חמש שנים. הפרסום ברשת יהיה רק לאתר האינטרנט טרמינל X ". תהיה ניתנת למימוש על פני תקופה של בין 5 ל-8 שנים, לפי בחירת החברה החדשה, בשידורי רשת בטלוויזיה ובמדיות פרסומיות נוספות של רשת.

השלמת העסקה כפופה לאישור הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו בתוך 90 יום ממועד חתימת ההסכם, ולכל צד זכות להאריך את התקופה ב-45 יום נוספים. פוקס מדווחת כי ככל שלא יתקבל אישור כאמור בתוך התקופה כאמור (לרבות ככל שהוארכה), יהא כל צד רשאי להביא את ההסכם לסיומו.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות