אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הקפאת מכירות לאמזון והורדת תחזית הפילו את מניית קורנית ב-19%

הקפאת מכירות לאמזון והורדת תחזית הפילו את מניית קורנית ב-19%

המניה נפלה במסחר המאוחר בניו יורק לאחר שחתכה את תחזית ההכנסות לרבעון השלישי, בעקבות הקפאת עסקה מול מה שמגדירה החברה כ"לקוח אסטרטגי בודד". בשוק מעריכים כי הלקוח האמור הוא אמזון

27.09.2017, 10:08 | דרור רייך

לאחר אזהרת הכנסות לרבעון השלישי - קורנית דיגיטל קרסה אמש ב-19% במסחר המאוחר בניו יורק. החברה הודיעה אתמול בערב (ג') כי היא מורידה את תחזית ההכנסות לרבעון הנוכחי (השלישי) לרמה של 28.5-27 מיליון דולר בלבד, מול טווח של 38-34 מיליון דולר בתחזית קודמת.  

קראו עוד בכלכליסט

בהודעת החברה נאמר כי "המחסור בהכנסות מיוחס ללקוח אסטרטגי בודד, שאינו ערוך לקבל משלוח כמתוכנן של מספר רב של מערכות בשל עיכובים ממושכים ובלתי צפויים בקבלת היתרים רגולטוריים לאתר שלהם, אשר דחו את תחילת פעילותו של מתקן חדש המיועד לקבל את המערכות". בשוק ההון העריכו כי הלקוח הבודד הינו ענקית המסחר אמזון.

"אנו מאוכזבים מהעיכוב הנוסף של השקת אתר מפתח שהביאה לירידה משמעותית בהכנסות הרבעוניות שלנו" אמר גבי זליגסון, מנכ"ל קורנית דיגיטל. "יחד עם זאת, לקוח חשוב זה נשאר מחויב להסכם עימנו, ואנו מוכנים בכל עת להוציא אל הפועל את התוכנית בהינתן האישורים הרלוונטיים".

בתחילת השנה אמזון שמה עין על חברת קורנית, שבשליטת קרן ההשקעות פורטיסימו של יובל כהן. ענקית המסחר האלקטרוני ומחשוב הענן ביקשה לקנות אופציה להשקעה ביצרנית מכונות ההדפסה על טקסטיל.

מדובר בהסכם שיתוף פעולה שיתפרס על פני חמש שנים, ובמהלכן תספק קורנית מספר גדול של מערכות דפוס דיגיטלי לאמזון. על פי גורמים המקורבים לעסקה, מדובר על מאות מכונות, שעלות כל אחת מהן מוערכת ב־300 עד 400 אלף דולר, ובנוסף דיו בהיקף של 80–95 אלף דולר בשנה למכונה.

 

גבי זליגסון מנכ"ל קורנית גבי זליגסון מנכ"ל קורנית גבי זליגסון מנכ"ל קורנית

תגיות