אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפוך על הפוך: סטארבקס סוגרת את החנות המקוונת שלה צילום: שאטרסטוק

הפוך על הפוך: סטארבקס סוגרת את החנות המקוונת שלה

מאחורי המהלך של רשת בתי הקפה עומד הנסיון "ליצור חוויה ייחודית בחנויות, שאין באמזון"

03.10.2017, 07:41 | שירות כלכליסט

רשת בתי הקפה סטארבקס סוגרת את החנות המקוונת שלה. לפי דיווח "הניו יורק טיימס", מאחורי המהלך עומד נסיון להפוך את חוויית הקנייה בסניפי הרשת לייחודית, כזו שאי אפשר לשחזר בקנייה באינטרנט - דווקא לנוכח הצמיחה המהירה של המסחר המקוון בארה"ב.

קראו עוד בכלכליסט

כבר באוגוסט סטארבקס הודיעה על כוונתה לסגור את החנות המקוונת שבה היא מכרה פריטים דוגמת כוסות וספלים ממותגים ומכונות קפה. סטארבקס הסבירה כי ההחלטה על סגירת החנות המקוונת היא חלק מ"ממהלך לפישוט ערוצי המכירות של החברה" והוסיפה: "אנו ממשיכים להשקיע בהפיכת סניפי סטארבקס ליעדי חובה עבור הצרכנים".

מנכ”ל סטארבקס קווין ג’ונסון אמר בשיחת המשקיעים האחרונה כי החברה עוברת "שינוי ססמי" בכל הנוגע לפעילות הקמעונאיות שלה. ג’ונסון הסביר שכדי לשרוד על הקמעונאים ליצור חוויה ייחודית ומקיפה עבור כל מי שמבקר בחנות. יו”ר ומייסד סטארבקס הווארד שולץ רמז לפני כמה חודשים על דעתו השלילית על הפעילות הדיגיטלית של סטארבקס. "כל קמעונאי שרוצה להצליח בסביבה העיסקית החדשה חייב להפוך את עצמו ליעד חווייתי", אמר שולץ, "אתה לא יכול למכור את המוצרים והשירותים שלך באמזון", הוא הצהיר.

סניף סטארבקס. חוויה שאי אפשר לשחזר באינטרנט, צילום: שאטרסטוק סניף סטארבקס. חוויה שאי אפשר לשחזר באינטרנט | צילום: שאטרסטוק סניף סטארבקס. חוויה שאי אפשר לשחזר באינטרנט, צילום: שאטרסטוק

תגיות