אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חדש מאמזון: שירות רכישה מקוון עבור בני 13 עד 17 צילום: שאטרסטוק

חדש מאמזון: שירות רכישה מקוון עבור בני 13 עד 17

החברה חשפה את Teens Shop, פלטפורמת שופינג עבור בני נוער שנמצאת תחת פיקוח ההורים שלהם. המטרה: לגרום לצעירים להתרגל לקנות בחנויות מקוונות, על רקע דו"ח המראה שרובם מעדיף חנויות פיזיות

16.10.2017, 17:19 | יואב סטולר

אמזון השיקה שירות חדש המאפשר לבני נוער בגילאי 13 עד 17 לפתוח חשבון רכישה מקוון. החשבון יקושר ישירות לזה של הוריהם, כך שיוכלו לנטר את רכישות הילדים ולאשר אותן.

קראו עוד בכלכליסט

לכל חשבון שמחזיק ההורה הבוגר יוכלו להתקשר עד ארבעה חשבונות נוער. באמצעות כלי הבקרה שפיתחה ענקית הקמעונאות המקוונת, יוכל ההורה לקבוע תקרת תשלום, לבצע אישור לרכישות ואף להגביל את סוגי המוצרים שיכולים הילדים לקנות.

רוצים למשוך את הצעירים. מרכז לוגיסטי של אמזון באירופה, צילום: אימג רוצים למשוך את הצעירים. מרכז לוגיסטי של אמזון באירופה | צילום: אימג'בנק, Gettyimages רוצים למשוך את הצעירים. מרכז לוגיסטי של אמזון באירופה, צילום: אימג

כל ניסיון רכישה של הילדים יעלה התראה אצל ההורים ב-SMS ובמייל, מה שיאפשר להם לבטל את הרכישה, להקפיא אותה עד לאישור ועוד. עוד תכונה מעניינת שהוסיפה אמזון לשירות הוא היכולת של הילדים להזמין מוצר ולהוסיף לפעולה הודעה אישית להורים, כמו "בבקשה, אמא, אני צריך את זה ללימודים שלי".

המהלך של אמזון נועד להגדיל את היקף השימוש של בני נוער בשירותיה; מתבגרים מהווים קהל יעד משמעותי וחשוב בעולם המערבי. ואולם, לפי סקר שערכה חברת הייעוץ PwC, כ-81% מבני הנוער האמריקאים מעדיפים לבצע את הקניות בחנויות פיזיות ו-41% מהם מתכוונים לרכוש אך ורק בחנויות כאלה בעונת הקניות בדצמבר הקרוב. אם תצליח אמזון לערב אותם יותר בסחר המקוון, תוכל להגדיל את הכנסותיה על חשבון מתחרות מסורתיות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות