תערוכת הרכב של טוקיו תיפתח ביום שישי הקרוב, ה-27 באוקטובר. בשונה מהתערוכות האירופיות, שבהן מוצגות בעיקר מכוניות המיועדות לקלוע ללב הקונצנזוס, טוקיו היא זירת הבית של יצרני הרכב היפנים, העושים הכל כדי להתחרות במידת היצירתיות וההרפתקנות. בתפריט השנה: רכבים עירוניים אישיים ורכבי שטח עתידניים.
טוקיו, יותר מרוב הערים המתועשות בעולם, סובלת מצפיפות תחבורתית ניכרת. הפתרון של טויוטה: Ride, אמצעי תחבורה עירוני אישי המשתרע על 2.5 מטרים בלבד. גובהו של הרכב הוא מטר וחצי, משמע הנהג והנוסע לצדו יכולים לשבת בנוחות, והדלתות נפתחות כלפי מעלה. עוד נקודה חשובה: לרכב הזה אין הגה. אמצעי השליטה בו ג'ויסטיק.
הבשורה החשובה ביותר של סוזוקי, לפחות מבחינת שוק הרכב הישראלי, היא הדור החדש של ג'ימני, רכב שטח קטן וקשוח. אך לצדו מוצגת מכונית E Survivor, רכב שטח חשמלי, שבניגוד למכוניות רגילות בעלות מנוע בנזין, הוא מעביר את כוחו לארבעת גלגליו באמצעות ארבעה מנועים קטנים שמצויים בגלגלים.
דייהטסו עדיין מייצרת מכוניות, רק לא עבור אירופה. כיום הייצור של דייהטסו מיועד בעיקר למזרח הרחוק והחברה עדיין מתמחה בייצור של מכוניות עירוניות וקטנות כמו DN קומפניו, מכונית ספורטיבית קטנה שעושה כבוד לדייהטסו קומפניו, שכיכבה בקטלוגים של דייהטסו בשנות השישים. דייהטסו DN קומפניו מצוידת במנוע טורבו בנפח ליטר אחד ובמרכב בעל ארבע דלתות המדמה צורה של מכונית קופה.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה