אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סער גילאי מונה למנכ"ל הסטארט-אפ Teridion

סער גילאי מונה למנכ"ל הסטארט-אפ Teridion

גילאי, בעברו מנהל בכיר ב-HPE ובסיסקו, הוביל מהלכים אסטרטגיים מהותיים בענקיות האמריקאיות. טרידיון מפתחת טכנולוגיות להאצת תעבורת נתונים באינטרנט וגייסה עד כה 20 מיליון דולר

29.10.2017, 11:42 | מאיר אורבך

סער גילאי, בעברו סגן נשיא בכיר ב-HPE, התמנה למנכ"ל הסטארט-אפ טרידיון (Teridion), חברה ישראלית שמפתחת טכנולוגיה להאצת תעבורת נתונים באינטרנט.

קראו עוד בכלכליסט

גילאי הוא מנהל בעל ניסיון של 20 שנה בבניית חברות בפרט בתחומי רשתות הענן. הוא שיחק תפקיד מרכזי בהעברת HPE לתחומי רשתות המוגדרות על ידי תוכנה (SDN) ולווירטואליזציה של פונקציות רשת (NFV). גילאי הצטרף לחברה ב-2010, בעקבות רכישץ 3Com, והוביל את עסקי הענן שלה. בין השנים 1998-2005 כיהן בין היתר כסגן נשיא בסיסקו.

סער גילאי סער גילאי סער גילאי

טרידיון הוקמה ב-2013, ועד כה גייסה 20 מליון דולר מקרן JVP (בה החלה את דרכה), מקרן מגמה ומקרן ההון סיכון של ענקית התקשורת הסינגפורית Singtel. החברה מעסיקה כ-50 עובדים ומפעילה משרדים בישראל ובסן פרנסיסקו.

הפתרון שלה מבוסס על מציאת המסלול הטוב ביותר מהמחשב אל היעד ברשת במונחים של רוחב פס, מהירות ומיקום גיאוגרפי ויצירת נתיבים וירטואליים בענן לפי דרישה. זאת, ללא תלות במיקום גאוגרפי, בסוג המכשיר או באפליקציה. של טרידיון מאפשרת העברה מהירה יותר של קבצים גדולים, הפעלת משחקים מקוונים, ועידות וידאו ועוד.

"בעשור האחרון אנו עדים לשינוי דרמטי בהפעלת שירותים בסיסיים. תחשבו על חברות המוניות מול Uber, הטלפונים הישנים לעומת WhatsApp, חוות שרתים ארגוניים מול שירותי הענן" אמר גילאי. "הטכנולוגיה של טרידיון מאפשרת גמישות ויכולת לספק חוויית משתמש מהירה יותר עבור כל שירות המסופק דרך האינטרנט ולכל מקום בעולם. במציאות שבה כל המידע עובד דרך האינטרנט והתלות של הצרכנים ברשת הפכה לכמעט אבסולוטית, האתגר הגדול הוא העברת הנתונים במהירות הגבוהה ביותר ובאיכות הטובה ביותר – ואת זה בדיוק טרידיון יודעת לעשות".

בשיחה עם "כלכליסט" סיפר גילאי שהמעבר מניהול בכיר ב-HPE - שכלל הובלה של מחזור מכירות של יותר ממילארד דולר ויותר מ-5,000 עובדים מתחתיו - לסטארט-אפ צעיר עם 50 עובדים וגיוס כולל של 20 מליון דולר, מרגש אבל כמעט טבעי.

"בתוך תוכי אני יזם, ששואף לקחת רעיונות חדשים ולפתח אותם למוצרים משמעותיים שמייצרים ערך גבוה לשוק", אמר. "את Save-It, הסטארט-אפ הראשון שלי, פיתחתי עם חבר כשסיימתי את השירות הצבאי שלי במודיעין. הצלחנו למכור כמה מאות יחידות אבל הבנו שאם רוצים לפרוץ באמת לשוק, נצטרך לעשות שינוי מסלול. היעד הבא היה קנדה, בה גדלתי, ושם למעשה גם החלה הקריירה הניהולית שלי בתאגידי ענק כמו Newbridge Networks ובהמשך גם סיסקו. כמי שהוביל את האסטרטגיה החדשה של 3Com מחברה שלא הצליחה להמריא להגדלת ערך בצורה משמעותית תוך והובלת מכירתה ל-HP בקרוב ל 3 מיליארד דולר, אני חש ריגוש רב במנדט שניתן לי להפוך את טרידיון למובילת שוק. אני מתכוון להביא את כל הניסיון והידע שצברתי במהלך השנים לטובת המהלך הזה".

תגיות