אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמזון מיישרת קו עם וול מארט, משיקה שופינג במציאות מוגברת

אמזון מיישרת קו עם וול מארט, משיקה שופינג במציאות מוגברת

ענקית הסחר המקוון תאפשר לגולשים למקם וירטואלית מוצרים בבית שלהם - בינתיים, רק באפליקציה הרשמית שלה ב-iOS. זאת, לאחר שמתחרתה הגדולה כבר השיקה תכונה דומה

02.11.2017, 16:30 | יואב סטולר

אמזון השיקה שירות תצוגת מציאות מוגברת, במסגרת עדכון לאפליקציית האייפון והאייפד שלה.

קראו עוד בכלכליסט

תכונת המציאות המוגברת החדשה של אמזון מבוססת על פלטפורמת ARkit של אפל, מה שמגביל את תפוצתה. ככל הנראה שתושק גם גרסת אנדרואיד, שתישען על ARcore של גוגל. בסרטון שהעלתה החברה ליוטיוב, מודגמת התצוגה המוגברת על פני משטחים שונים בבית וניתן לראות איך אפשר לסובב את המוצר, להביט בו מזוויות שונות ועוד.  

פלטפורמת ה-AR שמציעה ענקית הסחר המקוון מצטרפת לשירות דומה שמציעות טארגט ואיקאה במסגרתו יכול המשתמש ביישום לראות כיצד המוצר בו הוא מתעניין יראה בביתו תוך שיש ביכולתו לסובב אותו ולבחון ממספר זוויות וכיוונים.

ממשק מערכת ה-AR של אמזון ממשק מערכת ה-AR של אמזון ממשק מערכת ה-AR של אמזון

בניגוד לשירות של טארגט, אמזון מציעה מגוון רחב יותר של מוצרים שכבר עכשיו זמינים בפלטפורמה: רמקולים, ואזות, פסלים, סירים, מנורות, רהיטים ועוד כל אלו נכללים בין אלפי המוצרים השונים המצויים במאגר המציאות המוגברת של אמזון, שצפוי להתרחב בעתיד הקרוב.

ה-AR תופס תאוצה בחודשים האחרונים ובקרוב יהפוך להיות סטנדרט מהותי בעולם הסחר המקוון. היכולת להביט במוצר בבית המשתמשים עשויה לסייע בהתגברות על החסמים הפסיכולוגיים ברכישה מקוונת, מה שיוכל להעלות את שיעור הקניות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות