אנחנו בטח לא מפתיעים כשאנחנו מבשרים על הטי שירט של גוצ'י (590 דולר באתר של גוצ'י) כמי שניצבת בראש סולם המעמדות. היא יקרה וזה חלק מהעניין, אבל זה לא מספיק. מראה הרטרו של הלוגו משנות השמונים שקם לתחייה, עם הפסים בירוק ובאדום על רקע הבד הלבן, הוא קלאסיקה שעדיין עובדת מעולה.
מי שאוהבים להיזכר באירועים משנות החטיבה יכולים לענוד שוב את הדגלון האדום של ליוויס, המשולש עם סימן השאלה של גס והעכביש הקטן של בנטון - שיהפכו אותם שוב למלכי הכיתה, או לפחות יגרמו להם להיראות יותר טוב כשהם עומדים בצד הרחבה עם רבע פיתה וכוס מיץ.
הלוגו של טומי הילפיגר הוא כנראה לא הדבר הכי מיוחד או יוקרתי בעולם, אבל החיבור העסקי בין המותג לבין הדוגמנית ג'יג'י חדיד (בתמונה) הביא להם הרבה נחת. כדי להוכיח שהיא נערת טומי קלאסית, חדיד נתפסה לא פעם עם לוגו ענק על חזה וכמו כל דבר שהיא לובשת, אלפי צעירות ראו ורצו לקנות לעצמן.
אנשים סופר־מגניבים שמאמצים טרנדים כאילו בלי לשים לב ייטו אל הלוגואים הספורטיביים, אדידס ונייקי למשל - כאלו שתמיד היו פה ולכן לא היו צריכים להתאמץ לעשות קאמבק מייגע אל המיינסטרים. כשזה מוצלח, זה נראה כאילו הלובש פשוט המשיך ללכת עם אותה חולצה עד שהטרנד הגיע אליו. ההמלצה היא ללכת על חולצה בסיסית ביותר בלבן או שחור ולשלב אותה עם ג'ינס ואפילו נעלי עקב.
רוצים לעלות הגל אבל לעשות את זה בשיא המקוריות? חפשו ב־ebay חולצות משומשות עם הלוגואים שליוו את ילדותכם או את זו של הוריכם ועדיין לא קיבלו במה מרכזית, למשל: פרוט אוף דה לום, מורגן וג'ורדש.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה