אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המטה המיתולוגי של גולף עובר מהדר יוסף לפולג צילום: דנה קופל

בלעדי לכלכליסט

המטה המיתולוגי של גולף עובר מהדר יוסף לפולג

קבוצת האופנה מצאה מיקום חדש למטה שלה, אך עוד מחפשת מיקום לחנות הדגל החדשה

06.11.2017, 08:32 | אורנה יפת

קבוצת האופנה גולף שבשליטת לן בלווטניק מצאה לוקיישן חלופי למטה החברה שממוקם כיום בהדר יוסף. ל"כלכליסט" נודע כי גולף שכרה משרדים באזור התעשייה פולג בנתניה, ותעביר אליהם את המטה לאחר חג הפסח באפריל 2018. החברה נאלצת לפנות את המתחם בהדר יוסף שעליו ממוקמים משרדיה, חנות הדגל ומחסניה לטובת בניית שכונת מגורים במקום.

קראו עוד בכלכליסט

סניף הדגל של גולף בהדר יוסף, צילום: דנה קופל סניף הדגל של גולף בהדר יוסף | צילום: דנה קופל סניף הדגל של גולף בהדר יוסף, צילום: דנה קופל

המשרדים החדשים יכללו 2,000 מ"ר בקומה אחת והחברה צפויה להשקיע בהם 10–5 מיליון שקל. החברה כבר ערכה שיחות לקראת מעבר עם 120 עובדי המטה. מקורבים לחברה מעריכים כי מרבית עובדי המטה יעברו עמה למיקום החדש, אך ייתכן כי חלק מהם יעזבו את החברה בשל מרחק הנסיעה מתל אביב.

גולף טרם מצאה מיקום חלופי לחנות הדגל שלה במתחם הדר יוסף, שב־2016 גלגלה מחזור מכירות של 36 מיליון שקל. עם זאת, החברה מנהלת משא ומתן מתקדם על מיקום חדש, ככל הנראה בסביבת הדר יוסף. בדו"חותיה הכספיים האחרונים לרבעון השני של השנה דיווחה גולף כי החוזה על חנות הדגל בהדר יוסף הוארך עד למאי 2018, וכעת נודע כי החברה האריכה את חוזה זה בחודש נוסף.

החנות בהדר יוסף הינה הגדולה ביותר מבין חנויות גולף, היא קיימת כבר עשרות שנים ומאגדת בתוכה את כלל מותגי הקבוצה. בעבר דיווחה גולף כי אין ודאות שחנויות חלופיות יצליחו להשיג תוצאות כספיות זהות לחנות הדגל הנוכחית. "גם אם יושלם המו"מ והחנויות תיפתחנה, מחזור המכירות והרווח שינבעו מהחנויות האמורות עלולים להיות נמוכים ואף מהותית מאלה שנבעו מהחנות בהדר יוסף", דיווחה הקבוצה.

גולף סיכמה את הרבעון השני של השנה עם שיפור מתון בשורת ההכנסות במגזרי ההלבשה ואופנת הבית, שנבע בעיקר מצמיחה בהכנסות עדיקה. הכנסות קבוצת גולף בניהולו של המנכ"ל רביב ברוקמאייר והיו"ר אפי רוזנהויז עלו ברבעון השני של השנה ב־2% בהשוואה לרבעון הקודם והסתכמו ב־220.5 מיליון שקל. מכירות מגזר ההלבשה שכולל בין היתר את פעילות מותגי גולף, טופ שופ, פולגת ועדיקה הסתכמו ב־107.2 מיליון שקל, עלייה של 2.6%. העלייה במכירות עדיקה התקזזה בחלקה בסגירת רשתות הקמעונאות בלו בירד ומקס מורטי.

מכירות מגזר אופנת הבית, שכולל את גולף קידס ורשת כלי הבית גולף אנד קו, הסתכמו ברבעון השני ב־113.3 מיליון שקל, עלייה של 1.3% לעומת הרבעון המקביל. מרבית העלייה יוחסה למכירות בגדי הילדים שקוזזו במכירות רשתות כלי הבית והטקסטיל, גולף אנד קו וכיתן.

במקביל גולף מנסה להנפיק את החברה־הבת עדיקה, אתר מכירות הבגדים שבבעלותה, לפי שווי של 200 מיליון שקל. בהנפקה צפויים מייסדי החברה ובהם מנכ"ל עדיקה דדי שוורצברג למכור חלק מהמניות שלהם, ובמקביל גולף עצמה תמכור חלק מהמניות שבידה. שוורצברג אמור להמשיך לנהל את החברה בשנים הקרובות. בגולף אישרו את הידיעה וציינו כי החברה נמצאת במשא ומתן מתקדם לפתיחת חנות חלופית שתעמוד בסטנדרטים של הרשת.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות