אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ג'ודית נלסון, סמנכ"לית בכירה ב-TESCO העולמית תגיע לכנס השירות וחווית לקוח של "כלכליסט"

ג'ודית נלסון, סמנכ"לית בכירה ב-TESCO העולמית תגיע לכנס השירות וחווית לקוח של "כלכליסט"

כנס "השירות וחווית לקוח בעידן החדש" של כלכליסט בשיתוף שופרסל, יתקיים ביום שלישי הקרוב, 21.11, בבורסה לניירות ערך בתל אביב. דוברת מרכזית, שתגיע במיוחד לכנס, היא ג'ודית נלסון, לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש ופיתוח ארגוני ב TESCO העולמית

16.11.2017, 10:56 | שירות כלכליסט
ג'ודית נלסון, תתארח בכנס "שירות הלקוח בעידן החדש" של כלכליסט. נלסון כיהנה בשורה של תפקידי מפתח ב-TESCO העולמית וניהלה את התוכנית האסטרטגית לשינוי ארגוני ולרפורמה בחברה, שכללה את 330 אלף עובדי החברה בבריטניה. בין תפקידיה הייתה גם מנהלת פיתוח משאבי אנוש בינלאומיים האחראית לפיתוח ויישום אסטרטגיות ניהוליות ב-12 מדינות ברחבי אירופה ואסיה.

נלסון חברה במועצה המייעצת בבית הספר לעסקים "Nottingham Business School", והינה יועצת בכירה ב "Boston Consulting Group".

ג ג'ודית נלסון ג

הכנס, שמיועד לבכירים בתחומי השירות לקוחות, השיווק, חווית לקוחות וחדשנות, יעלה על סדר היום את האספקטים השונים של תחום ניהול השירות כנכס מרכזי בכל חברה וארגון, כשבמרכזו יעמוד הקשר ההדוק בין השירות הפנים-ארגוני לשירות ללקוח, מתוך הבנה שכיום, התחרות העסקית היא בשירות המוענק לקהל הלקוחות.

במסגרת הכנס יתקיים דיון בחשיבות השירות ובסוגיות מרכזיות מעולם השירות: כיצד משפיע תהליך פנים ארגוני על השירות ללקוח, הטרנספורמציה של מוקדי השירות ללקוח (סיפורי חברות שכבר הצליחו); חדשנות טכנולוגית בשירות, שיפור השירות כמפתח לשיפור ביצועי החברה; שירות ללקוח בעולם משתנה וכיצד משמרים איכות מותג לאורך זמן.

בין משתתפי הכנס: איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל שיציג את מהפכת השירות של הרשת; סמפכ"ל המשטרה ניצב זוהר דביר שיציג את תפיסת השירות לאזרח בתקופה מאתגרת של חשיפה וביקורת. עוד יופיעו בכנס: פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא שידבר על אחריות המנהלים בבניית תרבות ארגונית מוכוונת לקוח; סמנכ"ל הלקוחות והשירות צביקה ביידא ומומחי דיגיטל וחווית לקוח: רועי דויטש, מייסד ומנכ"ל הסטארט-אפ Jolt; ארנון ברזילי, מנהל שיווק דיגיטל ב-salesforce ישראל ואילה ביאליסטוק, מומחית לעיצוב חווית לקוח ולשעבר סמנכ"לית השיווק של Landa Digital Printing

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, צילום עמית שעל איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל | צילום עמית שעל איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, צילום עמית שעל

במסגרת הכנס יתקיים מושב מיוחד שיעסוק באתגרים של ארגונים מסורתיים בתחום השירות. במושב זה ישתתפו אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות; מארק און, מנכ"לGett ישראל ושי פלדמן, מנכ"ל חברת הביטוח AIG.

את הכנס ינעל השף חיים כהן שידבר על שינויים בעולם חווית הסועד המקומי והבינלאומי.

השף חיים כהן השף חיים כהן השף חיים כהן

להרשמה לכנס שירות הלקוח בעידן החדש

 

תגיות