אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Missbeez גייסה 4 מיליון דולר בהובלת Ourcrowd צילום: MISSBEEZ

חברת Missbeez גייסה 4 מיליון דולר בהובלת Ourcrowd

החברה מפעילה פלטפורמה לחיבור בין ספקי שירותי טיפוח ויופי ובין לקוחות - וצפויה להתרחב גם אל תחום הכושר והאימון האישי. בסבב הגיוס השתתפו גם טרגט גלובל, 500Startups ,iAngels וגיגי לוי

19.11.2017, 13:47 | הגר רבט

הסטארט-אפ Missbeez, שמציע הזמנת שירותי טיפוח לבית הלקוח, הכריז היום (א') על השלמת סבב גיוס שני שמביא את סך גיוסי החברה ל-4 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Ourcrowd והשתתפו בו גם 500Startups ,iAngels ,Target Global והמשקיע גיגי לוי.

קראו עוד בכלכליסט

Missbeez הוקמה ב-2015 בידי מאיה גורה וגיל בוכניק והיא פועלת כיום באזור המרכז בישראל ובלונדון, כאשר היא מתכוונת להרחיב בקרוב את שירותיה גם לירושלים ולמנצ'סטר ובהמשך גם למדריד. "יש לנו היום כ-65 אלף לקוחות שנרשמו והורידו את האפליקציה", אמרה גורה, מנכ"לית החברה, ל"כלכליסט". "יותר מ-40 אלף מתוכם בישראל והשאר בלונדון".

מאיה גורה וגיל בוכניק, צילום: MISSBEEZ מאיה גורה וגיל בוכניק | צילום: MISSBEEZ מאיה גורה וגיל בוכניק, צילום: MISSBEEZ

האפליקציה מציעה ללקוחות מבחר של כ-70 שירותי טיפוח, ממניקור ועד עיצוב שיער וטיפולי גוף, ולפי גורה היא עתידה להתרחב במהלך 2018 גם לתחום שירותי הכושר שיאפשרו להזמין מאמנים אישיים לאימון ביתי. ספקי השירות של החברה עוברים תהליך של מיון והדרכה, והשירותים מוצעים במחירים קבועים בהתאם לאזור.

"אנחנו חברת טכנולוגיה לפני הכל", הסבירה גורה, "שנינו אנשי טכנולוגיה ואין לנו הרבה ניסיון בעולם היופי. המערכת שלנו עושה אופטימיזציות ברמה גבוהה מאוד. אם נשווה לאובר למשל, שצריכים לוודא רק את המיקום והביקורות בזמן ההזמנה, אצלנו מדובר גם בהתאמת סוג השירות שהספקית מציעה. בנוסף, מתווספת כאן המון אלגוריתמיקה של ניהול, אנחנו אפילו בונים לספקים מסלול הגעה ביציאה מהבית או שליחת התראה ללקוחות בהתאם לסוג השירות ולנותן השירות שהזמינו בעבר. הכל בעזרת אלגוריתמיקה שאנחנו מריצים. כרגע אנחנו מציעים שירותי טיפוח או ספורט, אבל אנחנו יכולים להציע כל דבר על הפלטפורמה הזו".

סבב הגיוס הנוכחי יתרכז בשדרוג הפלטפורמה ושיפור האלגוריתמים הקיימים, כך שתבצע התאמה אישית וממוקדת למבצעים, בהתאם להעדפות ושימוש הלקוחות. האלגוריתם ישכלל את יכולות החיפוש של שירותים מקצועיים. הגיוס גם יאפשר ל-Missbeez להציע למערך המקצועי שיעורי הכשרה, סיוע כספי ותמיכה מקצועית, אשר יעזרו להן להגדיל את מאגר הלקוחות ואת הכנסתן.

תגיות