אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התאחדות הכדורגל בברזיל תקבל 2.5 מיליון דולר לכל משחק נבחרת צילום: אי פי איי

התאחדות הכדורגל בברזיל תקבל 2.5 מיליון דולר לכל משחק נבחרת

התאחדות הכדורגל של ברזיל (CBF) חתמה על חוזה שידור חדש עם גלובו בשווי 2.5 מיליון דולר לכל משחק של הנבחרת הלאומית עד 2022

19.11.2017, 13:54 | שירות כלכליסט
התאחדות הכדורגל של ברזיל (CBF) חתמה על חוזה שידור חדש עם גלובו בשווי 2.5 מיליון דולר לכל משחק של הנבחרת הלאומית עד 2022.

קראו עוד בכלכליסט

נבחרת ברזיל נגד נבחרת אנגליה. משחקי הידידות של ברזיל נגד יפן בליל ונגד אנגליה בלונדון כבר היו חלק מהחבילה החדשה. בשנה הבאה מתוכננים לנבחרת 4 משחקי ידידות נוספות לקראת המונדיאל בקיץ ברוסיה. ברזיל נחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכות בטורניר לצד גרמניה., צילום: אי פי איי נבחרת ברזיל נגד נבחרת אנגליה. משחקי הידידות של ברזיל נגד יפן בליל ונגד אנגליה בלונדון כבר היו חלק מהחבילה החדשה. בשנה הבאה מתוכננים לנבחרת 4 משחקי ידידות נוספות לקראת המונדיאל בקיץ ברוסיה. ברזיל נחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכות בטורניר לצד גרמניה. | צילום: אי פי איי נבחרת ברזיל נגד נבחרת אנגליה. משחקי הידידות של ברזיל נגד יפן בליל ונגד אנגליה בלונדון כבר היו חלק מהחבילה החדשה. בשנה הבאה מתוכננים לנבחרת 4 משחקי ידידות נוספות לקראת המונדיאל בקיץ ברוסיה. ברזיל נחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכות בטורניר לצד גרמניה., צילום: אי פי איי

בחוזה הקודם הרוויחה ההתאחדות 2 מיליון דולר על כל משחק של הנבחרת. לגלובו יהיו זכויות השידור בטלוויזיה ובפלטפורמות הדיגיטליות לשידור 40 משחקים, כולל משחקי ידידות ומשחקי המוקדמות למונדיאל, עד לטורניר המונדיאל שבקטאר ב-2022.

משחקי הידידות של ברזיל נגד יפן בליל ונגד אנגליה בלונדון כבר היו חלק מהחבילה החדשה. בשנה הבאה מתוכננים לנבחרת ארבעה משחקי ידידות נוספות לקראת המונדיאל בקיץ ברוסיה. ברזיל נחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכות בטורניר לצד גרמניה.

במקור הציבו בהתאחדות מחיר מבוקש של 3.5 מיליון דולר, אך הסכום הזה זכה לקבלת פנים פושרת מצד ערוצי השידור. הם אמנם הביעו עניין אך לא הסכימו לסכום הגבוה.

ביוני אסרה ההתאחדות על גלובו לשדר את משחקי הידידות של ברזיל נגד אוסטריה וארגנטינה במלבורן, לאחר ששני הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה. ההתאחדות שכרה את פלה לשמש כפרשן בשידור המשחק ב- TV Brasilו ב- TV Cultura, אך הרייטינג היה נמוך והספונסרים לא היו מרוצים.

העסקה החדשה מחדשת את הקשר הקרוב והארוך בין התאחדות הכדורגל וענקית התקשורת הברזילאית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות