כנס השירות
"שינוי ארגוני ברמת השירות יתחיל ביום שתקראו לעובדים שלכם שותפים למקצוע"
ג'ודית נלסון, לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש ופיתוח ארגונית ב-TESCO, בכנס השירות של כלכליסט: "ההמלצה שלי היא להתכונן לשינויים ולא לרדוף אחריהם אחרת הרדיפה יכולה "להרוג" את העסק ואת העובדים שלכם"
21.11.2017, 14:18 | ליאור גוטמן
"כדי להוביל למהפכה ברמת השירות אחד המהלכים הוא שינוי תרבותי. עבורי שינוי תרבותי מתחיל מבפנים, ואם אתה בוחן את השינויים הגדולים בעולם אתה רואה שהשינוי מתחיל בחברים לעבודה, בקולגות.
קראו עוד בכלכליסט
"בכוונה אני מתארת אותם חברים לעבודה ולא עובדים כי כך כולם שייכים לאותו ארגון ועם אותה מטרה ולא חלק מהיררכיה של ארגון" - כך הסבירה הבוקר (ג') ג'ודית נלסון (JUDITH NELSON), לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש ופיתוח ארגונית ב-TESCO. הדברים נאמרו במסגרת כנס "שירות הלקוח בעידן החדש" שנערך בתל אביב.
נלסון ניהלה בעבר בטסקו את תחומי השינוי הארגוני. מדובר ברשת קמעונאות בריטית שמגלגלת כ-50 מיליארד דולר בשנה ומפעילה כ-7,000 סניפים ברחבי העולם. "שמענו הבוקר אם העולם השתנה. העולם של היום מתואר בחזון של בהירות, גמישות והבנה. אנחנו לא יכולים להלחם בזה וזהו העולם של היום והמחר. או שאתה מתמודד איתו או שאתה נופל"
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה