אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עלייה של 11% ברווחי ויקטורי ברבעון השלישי צילום: אוראל כהן

עלייה של 11% ברווחי ויקטורי ברבעון השלישי

הרשת המונה 46 סניפים סיימה את הרבעון ברווח של 7.7 מיליון שקל - ההכנסות צמחו בשיעור דומה והסתכמו ב-405 מיליון שקל

21.11.2017, 15:22 | נורית קדוש

רשת ויקטורי ממשיכה לקטוף את פירות רכישת סניפי מגה: מכירות הקבוצה ברבעון השלישי הסתכמו ב-405 מיליון שקל, צמיחה של 11% ביחס לתקופה המקבילה. הרשת המונה 46 סניפים רשמה ברבעון זה עלייה של 1% במכירות החנויות הזהות. הפדיון הממוצע למ"ר עמד על 7.9 אלף שקל למ"ר נטו, מול 7.8 אלף שקל למ"ר נטו ברבעון המקביל.  

קראו עוד בכלכליסט

העלייה במכירות חילחלה גם לשורת הרווח הגולמי, שטיפס ב-10% ל- 97 מיליון שקל. התרחבות הרשת גררה עלייה של 9.4% בהוצאות מכירה, שיווק והנהלה וכלליות, שהסתכמו ב-86.7 מיליון שקל. בה בעת, החברה הצליחה להוריד את שיעור ההוצאות (מכלל ההכנסות) ל-21.4% לעומת 21.7% בתקופה המקבילה. זאת בזכות ירידה בשכר העבודה בסניפים, מהלכי התייעלות והטמעת תוכנות נוכחות ושכר חדשות - ולמרות העלייה בשכר המינימום בינואר האחרון.

בעקבות צמצום ההוצאות ועלייה של 12.7% ברווח התפעולי, שמרה הרשת על רווחיות תפעולית של 2.6% מהמכירות, בדומה לרבעון המקביל. את הרבעון חתמה ויקטורי עם עלייה של 10.7% ברווח הנקי שהסתכם ב- 7.7 מיליון שקל.

ויקטורי מציינת כי היא ממשיכה לבחון התרחבות בתחומי הליבה, כולל אפשרויות לרכישת פעילות מרכולים ברחבי הארץ. בנוסף, החברה השיקה השנה אתר אינטרנט חדש ועצמאי, ומעריכה כי הוא ירכז כ-7% ממחזור המכירות ברשת.

אייל רביד מנכ"ל ויקטורי, צילום: אוראל כהן אייל רביד מנכ"ל ויקטורי | צילום: אוראל כהן אייל רביד מנכ"ל ויקטורי, צילום: אוראל כהן

תגיות