אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דולצה וגבאנה עושים פסטה והיא תעלה לכם 110 דולר צילום: Dolce & Gabbana

דולצה וגבאנה עושים פסטה והיא תעלה לכם 110 דולר

מותג האופנה משתף פעולה עם יצרנית הפסטה המשפחתית פסטיפיצ'יו די מרטינו ובאריזה עם איורים משעשעים כמו של משפחה אוכלת פסטה והסיסמה "משפחה, פסטה ואיטליה"

24.11.2017, 21:04 | שירות כלכליסט
צמד המעצבים האיטלקי דולצ'ה וגבאנה מתרחבים לכבוד חג המולד גם לתחום הפסטה. מותג האופנה משתף פעולה עם יצרנית הפסטה המשפחתית פסטיפיצ'יו די מרטינו (Pastificio di Martino) להשקת מהדורה מיוחדת של פסטה שתימכר בקופסאות פח מעוצבות עבור 110 דולר.

פסטה שמוגבלת ל-5,000 יחידות, צילום: Dolce & Gabbana פסטה שמוגבלת ל-5,000 יחידות | צילום: Dolce & Gabbana פסטה שמוגבלת ל-5,000 יחידות, צילום: Dolce & Gabbana

עיקר הייחוד של הפסטה יהיה דווקא באריזה, שתעוצב באיורים משעשעים, כולל איור של משפחה אוכלת פסטה והסיסמה "משפחה, פסטה ואיטליה" (“La Famiglia, La Pasta, e L’Italia!”). שם המעצבים יעטר גם כן את הקופסה, במה שבוודאי יעזור לקונים להרשים את האורחים שלהם. המחיר כולל גם סינר בעיצוב דולצ'ה וגבאנה המעוטר בצבעים ובסמלים של איטליה כמו הקולוסאום ומגדל פיזה. "האריזה מייצגת את הערכים של משפחה ואהבה", אמרו המעצבים למגזין ווג.

האריזות יכללו סוגים שונים של פסטה החל מספגטי ועד לפנה ופאקרי. עם זאת, מדובר במהדורה מוגבלת ויוצרו רק 5,000 אריזות המוצעות למכירה בחנויות נבחרות ברחבי העולם, כמו הארודס בלונדון וכן דרך האינטרנט.

העניין שמביעים המעצבים במטבח לא עוצר רק בפסטה. מוקדם יותר השנה הם השיקו קולקציה של מכשירי חשמל קטנים למטבח כמו טוסטרים, קומקומים ובלנדרים בשיתוף עם חברת Smeg האיטלקית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות