אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מגה חוזרת לאינטרנט: מקימה אתר מכירות צילום: יריב כץ

מגה חוזרת לאינטרנט: מקימה אתר מכירות

יינות ביתן משקיעה 3 מיליון שקל באתר מכירות לרשת מגה בעיר, ומתכננת אתר נוסף גם למגזר החרדי

27.11.2017, 08:14 | נורית קדוש

יינות ביתן של נחום ביתן משיקה אתר מכירות חדש לרשת המזון מגה בעיר שנה וחצי לאחר שרכשה אותה. האתר החדש מכונה "מגה און ליין" והושקעו בו 3 מיליון שקל. ההשקה מלווה בקמפיין שיווקי תחת הסלוגן "הכי טרי ברשת". בנוסף מתכננת הרשת יינות ביתן להקים אתר מכירות נוסף לטובת המגזר החרדי, בו היא פועלת תחת המותג שוק מהדרין.

קראו עוד בכלכליסט

אתר המכירות של מגה תפקד באופן חלקי מאז קריסת הרשת בינואר 2016. מאז התחזקה המכירה המקוונת בשוק המזון בהובלת שופרסל שהשקיעה משאבים רבים בחיזוק זרוע האון־ליין שלה, ונכון לסוף הרבעון השלישי של השנה היתה אחראית ל־12% ממכירות הרשת, כ־1.5 מיליארד שקל. לצורך פעילות המכירות באינטרנט שופרסל אף הקימה שלוש חנויות "שחורות", המשרתות רק את מלקטי המוצרים עבור ההזמנות המקוונות.

נחום ביתן, צילום: אוראל כהן נחום ביתן | צילום: אוראל כהן נחום ביתן, צילום: אוראל כהן

במקביל זיהו רשתות מזון נוספות את תנועת הלקוחות לקניות מקוונות ופעלו להקמת אתרי מכירות משלהן. לפני כחצי שנה השיק ביתן אתר מכירות מקוון ליינות ביתן בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, ולפי הערכות בענף האתר אחראי ל־3% ממכירות הרשת. המכירות המקוונות של רשת ויקטורי מוערכות ב־7% מעפילות הרשת ואילו רמי לוי דיווח כי מכירות האון ליין שלו אחראיות לכ־4% ממחזור המכירות.

במגה טוענים כי האתר החדש של מגה בעיר יעניק חווית קנייה והתמצאות טובה יותר וחוווית משתמש של אתר קליל יותר.

תגיות