אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל פרטנר מכריז: "השבוע נחבר את הלקוח ה-40 אלף בשירות הטלוויזיה. זה צונאמי צרכני" צילום: עמית שעל

מנכ"ל פרטנר מכריז: "השבוע נחבר את הלקוח ה-40 אלף בשירות הטלוויזיה. זה צונאמי צרכני"

איציק בנבנישתי אמר את הדברים חצי שנה לאחר שהושק שירות פרטנר TV במחיר של 69 שקל לחודש. לדבריו, סקר שנערך השבוע קובע כי רבע מלקוחות HOT ו-yes ינטשו אותם בשנה הקרובה

17.12.2017, 12:07 | אביב גוטר
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, חשף הבוקר כי השבוע תחבר את הלקוח ה-40 אלף לשירות הטלוויזיה פרטנר TV – זאת תוך חצי שנה מאז השיקה את המוצר.

קראו עוד בכלכליסט

דבריו של בנבנישתי נאמרו בוועידה הדיגיטל של "דה מרקר" בתל אביב, והוסיף כי מסקר שנערך עבור החברה בשבוע שעבר עולה כי רבע מהלקוחות הקיימים של HOT ו-yes שוקלים לנטוש אותם עבר בשנה הקרובה "זהו צונאמי צרכני שרק הולך ותופס תאוצה. לא רק בישראל – בכל העולם".

שירות הטלוויזיה של פרטנר TV הושק כאמור ביוני האחרון ומבוסס על ממיר אנדרואיד פתוח בו הלקוח יכול להוסיף תכנים נוספים כרצונו. עם זאת, גולת הכותרת היא שיתוף פעולה מיוחד עם ענקית התוכן נטפליקס. עלות שירות הטלוויזיה של פרטנר עומד על 69 שקל, ובחצי השנה הראשונה החברה מסבסדת את שירותי נטפליקס ולאחר מכן הלקוח רשאי לבחור האם להמשיך את ההתקשרות ובאיזו חבילה.

״עברו הימים בהם היינו מוכנים לקבל הביתה ממיר סגור עם מאות ערוצים שנאלצנו לשלם עליהם מבלי שצפינו בהם אפילו פעם אחת. תמו המגבלות על תוכן שחוסמים לנו. היום, במציאות של טלוויזיה פתוחה, אפשר לבחור להוסיף לממיר עם הערוצים וה-VOD, גם נטפליקס, לצפות ביוטיוב, להוריד אפליקציות תוכן ומשחקים ועוד".

פרטנר TV, צילום: עומר כביר פרטנר TV | צילום: עומר כביר פרטנר TV, צילום: עומר כביר

בנבנישתי התייחס גם לתמורות העולמיות הנוגעות לנטישת התשתית המסורתית של הכבלים והלוויין ואמר: "בארה"ב התנתקו ברבעון האחרון מיליון משקי בית משירותי הכבלים והלוויין, ובשנה הבאה הצפי הוא לנטישה של חמישה מיליון בתי אב. שם השילוב של הרצון העז להתנתק מספקי הטלוויזיה הישנים, יחד עם המגמה של צריכת יותר ויותר תוכן בטלפון הנייד מביאה למפץ שאנו עדים לו".

לבסוף בנבנישתי התייחס לכך שהטלפונים החכמים הפכו למכשיר המרכזי שבו דור המילניאלס צופה בטלוויזיה, וככל שיורדים בגיל, חשיבות היכולת לצפות מכל מסך, בכל תוכן ובזמן שנוח לצופה עולה: "צעירים עד גיל 24 צופים רק 38% מהזמן בתכנים בשידור חי, ובשאר הזמן צופים בתכניות האהובות עליהם בהקלטות, ב- VOD וב-Catch up".

בנבנישתי. "עברו הימים בהם היינו מוכנים לקבל הביתה ממיר סגור עם מאות ערוצים שנאלצנו לשלם עליהם מבלי שצפינו בהם אפילו פעם אחת", צילום: נמרוד גליקמן בנבנישתי. "עברו הימים בהם היינו מוכנים לקבל הביתה ממיר סגור עם מאות ערוצים שנאלצנו לשלם עליהם מבלי שצפינו בהם אפילו פעם אחת" | צילום: נמרוד גליקמן בנבנישתי. "עברו הימים בהם היינו מוכנים לקבל הביתה ממיר סגור עם מאות ערוצים שנאלצנו לשלם עליהם מבלי שצפינו בהם אפילו פעם אחת", צילום: נמרוד גליקמן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
חאפרים !!!!!
ניסתי לעבור מטריפל של סלקום לטריפל של פרטנר. השירות שקיבלתי זה שערוריה שלא נתקלתי בה מאודי. ואני לא ממש צעיר. אחרי שבוע עם פרטנר, זחלתי חזרה לסלקום. (וזה לא היה קשה כי החאפרים לא טרחו אפילו לנתק ולנייד אותי מסלקום) על מנת שלא אחשב כמגיב שמסתתר מאחורי המקלדת - הטלפון שלי הוא 050-2648880.
מאוכזב  |  18.12.17
לכל התגובות