אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יבואנית סובארו משיקה את XV החדשה בישראל

יבואנית סובארו משיקה את XV החדשה בישראל

מערכת הבטיחות המקורית של סובארו - היא שהקנתה ל-XV ציון גבוה של חמישה כוכבים במבחן הריסוק. המשמעות: מי שיבחר את הרכב בליסינג יקבל מערכת בטיחות שאינה מסוגלת לבלום את הרכב בשעת חירום

18.12.2017, 14:24 | תומר הדר

סוכנות מכוניות לים התיכון, יבואנית סובארו משיקה היום את XV החדשה בישראל.

במפתיע, ובניגוד ליבואני רכב רבים כדוגמת דוד לובינסקי, טלקאר יבואנית קיה וכלמוביל יבואנית מיצובישי, שהודיעו רק לאחרונה כי רכבי הכביש שטח שלהם יצוידו כסטנדרט במערכות מצילות חיים בכל הגרסאות, בסוכנות מכוניות לים התיכון הוחלט שלא לצייד את גרסאות הבסיס של ה-XV במערכת הבטיחות המקורית של סובארו - מערכת EYESEIGHT, אותה מערכת שהקנתה ל-XV ציון גבוה של חמישה כוכבים במבחן הריסוק של ארגון הבטיחות האירופאי EURONCAP וגם אותה מערכת שבזכותה נקבע ל-XV ציון בטיחות גבוה במבחני בטיחות שנערכו בארה"ב.

סובארו XV סובארו XV סובארו XV

משמעותו של מהלך זה היא שככל הנראה חלק ניכר מלקוחות סובארו, בפרט אלה שיבחרו ב-XV בליסינג, יקבלו מערכת בטיחות של מובילאיי, מערכת שהתקנתה תהיה בכל מקרה בגדר חובה מה-1 בינואר- שאינה מסוגלת כלל לבלום את הרכב בשעת חירום.

בגרסת הבסיס תצויד ה-XV במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים המפיק 114 כוחות סוס ואילו בגרסה הבכירה תצויד ה-XV במנוע בנפח 2.0 ליטרים המפיק 156 כוחות סוס. בדומה לכל דגמי סובארו, גם XV החדשה תצויד במערכת הנעה כפולה ובמרווח גחון של 22 סנטימטרים, המאפשר ל-XV לנסוע בשטח. בנוסף, ה-XV החדשה תצויד גם במערכת בקרת ירידה במדרון הבולמת את הרכב באופן אוטומטי ללא מגע נהג. מחיר ה-XV יחל ב-139 אלף שקל עבור גרסת הבסיס המצוידת במנוע בנפח 1.6 ליטרים - ואולם כדי לקבל את ה-XV ברמת האבזור הגבוהה המצוידת במערכות בטיחות מקוריות יצטרכו הלקוחות לשלם 145 אלף שקל. בגרסאות המצוידות במנועי 2.0 ליטרים יחל מחירה של ה-XV ב-148 אלף שקלים - ואילו ברמת הגימור הגבוהה הכוללת את מערכות הבטיחות המקוריות יחל מחיר ה-XV ב-156 אלף שקל.  
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
רכב מצוין אבל היתרון היחידי שלו הוא ההנעה הכפולה
חבל שהם יורים לעצמם כדור ברגל. גם כך גרסת הבסיס מגיעה עם מנוע מיושן וחלש, לפחות היא הייתה מצוידת במערכות בטיחות. מי שלא צריך הנעה כפולה עדיף שיקח רכבים כמו קיה ספורטאג' או יונדאי טוסון או סיאט אטקה ואם אין בעיה עם הגודל אז סוזוקי ויטארה שבמחיר זול יותר בהרבה מגיע גם עם הנעה כפולה. הרכב צורך המון דלק, הטיפולים בסובארו יקרים מאוד, לכן זו קנייה ממש לא מומלצת.
משה  |  21.12.17
לכל התגובות