אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האם הסטארט-אפים הישראלים יעצרו את התרופה שהופכת אנשים לזומבים? צילום: שאטרסטוק

האם הסטארט-אפים הישראלים יעצרו את התרופה שהופכת אנשים לזומבים?

האירוע השנתי של בזק בינלאומי לסטארט-אפים יכלול תחרות בחדר בריחה וירטואלי, וגם פרסים. אסף אביב סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי:"אנו מצפים לפגוש בכנס חברות סטארט-אפ ישראליות, ולהגדיל את מספר שיתופי הפעולה שלנו בתחום"

26.12.2017, 15:22 | בשיתוף בזק בינלאומי
ב-27 בדצמבר יתכנסו מיטב המוחות של חברות הזנק בישראל בכנס הסטארט-אפים השנתי של בזק בינלאומי שמתקיים בבורסה לניירות ערך בתל אביב. זו השנה השנייה שבזק בינלאומי עורכת עבור הסטארט-אפים אירוע ייחודי בסגנון חדר בריחה – המצריך ידע וניסיון טכנולוגיים, לצד חשיבה יצירתית.

למידע נוסף על הכנס >>

 , צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק  , צילום: שאטרסטוק

השנה, סיפור המסגרת של האירוע שמתקיים תחת הכותרת The Pill, הוא המיליארדר בילי ריץ', שהשקיע בסטארט-אפ שפיתח גלולה לחיי נצח בשם Zombatkin. אלא שזו, התברר, הופכת אנשים לזומבים, כשמשתתפי התחרות נדרשים לעצור את התפשטות התרופה במהירות. המנצחים ייהנו מפרסים.

במסגרת המשימה שתיערך בחדר בריחה וירטואלי, נדרש ידע בקוד, אלגוריתמים וסטטיסטיקה, כך שכדי להגדיל את סיכויי הזכייה הצוותים ירתמו למשימה את טובי המוחות בסטארט-אפ.

בשנה שעברה, האירוע הצליח למשוך אליו כ-200 סטארט-אפיסטים, אשר התחרו באיתור רמזים לירושה שהשאיר להם דוד עשיר.

שיתופי פעולה אסטרטגיים

"כמו בכל שנה, הכנס השנתי של בזק בינלאומי מדגיש את רמת הטכנולוגיה של סצנת הסטארט-אפים הישראלית, כמו גם את היצירתיות שלה", אומרת רוני קאופמן, מנהלת האסטרטגיה והחדשנות בבזק בינלאומי. "זאת, כחלק משיתוף פעולה נרחב של החברה עם חברות הזנק רבות בישראל. כך למשל, ב-2016 השיקה בזק בינלאומי את BI Labs – פלטפורמה המושתתת על תשתיות החברה ומאפשרת לסטארט-אפים להשתמש בה לצורכי מחקר ופיתוח, וכן ליהנות ממנטורינג בתחומי האינטרנט והתקשורת".

שני הצדדים נהנים משיתוף הפעולה, ובזק כבר החלה לשווק כמה וכמה מוצרים של סטארט-אפים מקומיים. כך למשל,Fixit – שפותח עם הסטארט-אפ Fixico, ומאפשר לבצע פעולות תחזוקה במחשב האישי מרחוק; וכן CyberLog, שפותח עם הסטארט-אפ LogDog ומאפשר לגולשים לקבל התראה על פריצה לפרופיל שלהם ברשת חברתית או לחשבון הג'ימייל שלהם.

 , צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק  , צילום: שאטרסטוק

"אנחנו גאים בכך שבעזרת העבודה הצמודה עם קהילת הסטארט-אפים הישראלית, אנו מציעים ללקוחותינו מוצרים חדשניים ומובילים פרי עבודתם של מיטב המפתחים בישראל. גם הסטארט-אפים נהנים מההזדמנות לזכות בגישה לקהל הרחב, על ידי שילוב המוצרים שלהם בשירותים של בזק בינלאומי ובאפשרות לראות כיצד המוצר שלהם הופך מחלום למציאות", מציינת קאופמן.

לדברי אסף אביב, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, אחת מהמטרות המוצהרות של הכנס גם השנה, הוא ליצור שיתופי פעולה חדשים עם חברות הזנק מקומיות. "אנו מצפים לפגוש בכנס חברות סטארט-אפ נוספות, ולהגדיל את מספר שיתופי הפעולה שלנו עם החברות הישראליות. אנו רואים בכך מהלך אסטרטגי חשוב, ושמחים על האפשרות לשלב בין היכולת לסייע לסטארט-אפים ישראלים, לצד ההזדמנות להציע ללקוחותינו מוצרים מעולים, שמקורם בפיתוח טכנולוגי כחול לבן".

למידע נוסף על הכנס >>

 

תגיות