אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קומיגו של דב מורן חתמה על עסקה של 7 מיליון דולר בדר' אפריקה צילום: עמית שעל

קומיגו של דב מורן חתמה על עסקה של 7 מיליון דולר בדר' אפריקה

החברה, שמפתחת שירותי טלוויזיה אינטראקטיבית מתקדמים, תשיק פלטפורמת תוכן חדשה ביחד עם Cell C מדרום אפריקה, עבור 26 מיליון לקוחותיה

16.01.2018, 16:18 | מאיר אורבך

חברת הסטארט-אפ קומיגו (Comigo), מייסודו של דב מורן, חתמה על עסקה בשווי 7 מיליון דולר עם ספקית הסלולר הדרום אפריקאית Cell C, שמשרתת 26 מיליון מנויים.

קראו עוד בכלכליסט

קומיגו מפתחת פלטפורמת טלוויזיה אינטראקטיבית, שתושק בדרום אפריקה תחת המותג Black כדי להביא למשתמשים VOD שכוללים הרחבות מידע ותכונות נוספות. למשל, שידורי משחקי כדורגל יופיעו בליווי סטטיסטיקות חיות, מעקב אוטומטי אחר השחקים לאחר המשחק, עריכת קטעי וידאו לפי אירועים מרכזיים במשחק, שירותי הימורים ורכישת כרטיסים. בנוסף, מאפשרת הפלטפורמה של קומיגו להציג שירותי תוכן נלווה לתוכני וידאו כערוצים ליניאריים, VOD ועוד.  

דב מורן דב מורן דב מורן

סורי רמזרי, מנהלת התוכן הראשית של Cell C ומנכ״לית black מסרה: "black מביא משב רוח מרענן לשוק הטלוויזיה בדרום אפריקה, כבר כיום אנחנו מכסים את מרבית מכשירי הקצה עם אפליקציות אנדרואיד, אייפון וכמובן ווב. עם קומיגו אנחנו מביאים את בשורת 'הטלוויזיה שמבינה' ומשנים את חוקי המשחק אל מול השירותים המושקים כבר בשוק. בחרנו בקומיגו בגלל חווית המשתמש שהם מציגים והיישומייות האינטראקטיבית והפרסונלית שלא ניתן להגיע אליה עם שום מערכת אחרת, שכן מערכת הבינה המלאכותית מאפשרת פעילות שאפילו צבא של מפעילים אנושיים אינו יכול להשיג". 

לדברי מוטי לנציצקי מנכ״ל קומיגו: ״אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם Cell C במהפכת הטלוויזיה בשוק הדרום אפריקאי. אנחנו ממשיכים לפתח את הפלטפורמה הייחודית שלנו כדי לאפשר לשותפים להמשיך לנצח בשווקים השונים בהם הם מובילים. 'טלוויזיה שמבינה' באמצעות מודל למידה עמוקה גורמת לבידול חסר תקדים בכל שוק טלוויזיה אינטרנטי בו אנחנו פעילים והמגמה רק מתחזקת״.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות