אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יוטיוב נלחמת בפורנו ובגזענות - ובדרך, דורכת על יוצרי התוכן צילום: MintPress

יוטיוב נלחמת בפורנו ובגזענות - ובדרך, דורכת על יוצרי התוכן

החברה הודיעה שמעתה, רק ערוצים בעלי יותר מ-1,000 מנויים ו-4,000 שעות צפייה בשנה האחרונה יוכל לקבל כסף על הפרסומות שמוצגות בו; המטרה היא לצמצם חשיפה של תוכן בעייתי, אך השיטה הזו תפגע גם בכל היוצרים הלגיטימיים

17.01.2018, 18:01 | יואב סטולר

יוטיוב מנסה להתמודד עם מכת התוכן הפוגעני שבה, כדי לענות על דרישות המפרסמים - שלא רוצים שהמותגים שלהם יופיעו לצד סרטוני שנאה, אלימות או מין.

קראו עוד בכלכליסט

החברה הקשיחה את תקנות התשלום בערוצי התוכן שלה, ועתה רק ערוץ בעל 1,000 מנויים ויותר בעל 4,000 שעות צפייה בשנה האחרונה יקבל תשלום על הפרסומות בו. הרפורמה הזו צפויה אמנם לפגוע במפיצי התוכן הבעייתי - אך גם בכל שאר מפיצי התוכן בפלטפורמת יוטיוב: יוצרים, מוזיקאים, שחקנים, קומיקאים, אמני רחוב, אנימטורים ובעצם בכל מי שלא חצה את רף הפופולריות החדש.

יורה לכל הכיוונים. יוטיוב, צילום:  Breitbart יורה לכל הכיוונים. יוטיוב | צילום: Breitbart יורה לכל הכיוונים. יוטיוב, צילום:  Breitbart

לדברי ניל מוהאן, מנהל המוצר הראשי ביוטיוב ורוברט קינקל, מנהל התחום העסקי בחברה, השינויים יסייעו בהרחקת גורמים לא רצויים משירות שיתוף הווידאו הגדול בעולם. "חלק מהמאמץ הגדול הזה יקשיח את הדרישות שלנו למוניטין נכבד מצד היוצרים נועד כדי שספאמרים, חקיינים ושחקנים רעים אחרים לא יזיקו לאקוסיטם שלנו או ינצלו אתכם", כתבו בבלוג גוגל, "תוך שנמשיך לתגמל את אלו שעושים את הפלטפורמה שלנו למעולה".

הקשחת התקנות הנוכחית היא המשך של צעד דומה שביצעה יוטיוב אשתקד, במסגרתו הגדירה סף מינימום של 10,000 צפיות כדי שמפעיל הערוץ יוכל לקבל כסף על הפרסומות שמוצגות בו - רף שיוטיוב רואה כעת כנמוך מדי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות