אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקדונלד'ס נכנעה לבקשות הלקוחות ותעבור לאריזות ממוחזרות צילום: בלומברג

מקדונלד'ס נכנעה לבקשות הלקוחות ותעבור לאריזות ממוחזרות

החברה קבעה יעד של שבע שנים למעבר לאריזות ידידותיות לסביבה ולהצבת פחי מחזור בסניפיה

17.01.2018, 23:41 | שירות כלכליסט
ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס מסרה השבוע כי בתגובה לבקשה שכיחה של לקוחותיה, היא קבעה יעד של שבע שנים למעבר לאריזות ידידותיות לסביבה ולהצבת פחי מחזור בסניפיה.

"יש לנו אחריות לנצל את הגודל שלנו כדי לבצע שינויים בעלי משמעות ברחבי העולם", מסרה פרנצ'סקה דה־ביאס, ראש מחלקת הקיימות של הרשת.

החברה שואפת להציג בסניפיה 100% אריזות ממוחזרות עם עדיפות למוצרים המגיעים מיערות שבהם נשתלים עצים חדשים תחת אלה שנגדעו. כיום, מחצית מהאריזות של מקדונלד'ס מגיעות ממקורות ממוחזרים וכך גם 64% מאריזות החברה העשויות מסיבים. פחי מחזור קיימים ב־10% מהסניפים.

מקדונלד מקדונלד'ס | צילום: בלומברג מקדונלד

על פי דה־ביאס, התשתיות הקיימות לטובת מחזור, כמו גם התנהגות הצרכנים, משתנות ממדינה למדינה ומעיר לעיר. לדבריה, מקדונלד'ס תעבוד בשיתוף עם מומחים בתעשייה, ממשלות מקומיות וארגוני איכות סביבה כדי לשפר את עיצוב המארזים, לגבש תוכניות מחזור חדשות ולחנך את העובדים למודעות בתחום.

"המהלכים הללו טובים לסביבה וגם לשורת הרווח", ציין טום מארי, ממנהלי קרן ההגנה על הסביבה, אחת השותפות של מקדונלד'ס ביוזמה. "כשמקדונלד'ס החלה לצמצם את כמויות האשפה שלה לפני כמעט 30 שנה, היתרונות היו מיידיים והיא חסכה כ־6 מיליארד דולר בשנה", צוטט מארי ב"דויטשה וולה".

תגיות