אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Origami Logic גייסה 15.2 מיליון דולר

חברת Origami Logic גייסה 15.2 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה למדידת ביצועים שמאפשרת למפרסמים לייעל ולהוזיל פעילות שיווקית. את סבב הגיוס הובילו הקרנות Saban Ventures ו-Viola Ventures. עד כה, גייסה החברה 64 מיליון דולר

30.01.2018, 18:01 | הגר רבט
חברת אוריגמי לוג'יק (Origami Logic) שמייסדיה ישראלים הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס שלישי בסך 15.2 מיליון דולר. את הסבב הובילו הקרנות Saban Ventures ו-Viola Ventures, והשתתפו בו משקיעי החברה הנוכחיים. עד היום, כולל הסבב הנוכחי, גייסה החברה 64 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט

אוריגמי, שפועלת ממנלו פארק בעמק הסיליקון נוסדה ב-2011 בידי שלושה מייסדים ישראלים - עופר כהנא, עופר שקד ואלון עמית. החברה פיתחה טכנולוגיה למתן פתרונות למדידת ביצועי שיווק. המוצר שלה מאפשר לעסקים למדוד את מאמצי השיווק שלהם כדי לשפר אותם ולצמצם עלויות. מהחברה נמסר כי סבב הגיוס הנוכחי ישמש אותה להגברת מאמצי השיווק שלה, כמו גם להרחבת יכולות האנליטיקה ולמידת המכונה של הפלטפורמה.

עופר כהנא, מנכ"ל החברה עופר כהנא, מנכ"ל החברה עופר כהנא, מנכ"ל החברה

כהנא, מנכ"ל אוריגמי לוג'יק, מסר: "עם המעבר של עסקים לפלטפורמות דיגיטליות ומובייל-תחילה, כמעט שלא עובר שבוע בו סמנכ"ל שיווק בכיר או מותג ענק אינו מתבטא בתקשורת ביחס לסוגיות הקשורות לשקיפות וייעול הוצאות הפרסום. נראות, שמירה על שפת המותג, השפעה וחשיפה, בעלות על נתונים ושקיפות ההוצאות - כל אלה הם נושאים עליהם אנו שומעים מדי יום ומטרידים את המפרסמים הגדולים. פלטפורמת אוריגמי נועדה לפתור את סוגיות הטרנספורמציה העסקית המהותיות הללו, וסבב גיוס זה יאפשר לנו להתמודד עם הצורך הגובר הזה".

"ככל שמותגים משתמשים יותר ויותר בטכנולוגיות שיווקיות, גובר הצורך בשקיפות, נראות ומידע אמין", אמר דניאל כהן, שותף כללי ב-Viola Ventures. "אנו רואים הזדמנות עצומה בפתרונות המוצעים על ידי אוריגמי ואנו מאמינים כי החברה יכולה להוביל את הקטגוריה הזו, המוערכת במיליארדי דולרים, בשנים הקרובות".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות