אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בגלל הרעש והלכלוך: פפסיקו תשיק חטיפים ייעודיים לנשים צילום: בלומברג

בגלל הרעש והלכלוך: פפסיקו תשיק חטיפים ייעודיים לנשים

לטענת מנכ"לית החברה אינדרה נויי, מוצרים כמו צ'יטוס ודוריטוס הם חטיפים גבריים ש"משאירים ידיים דביקות"

06.02.2018, 21:21 | שירות כלכליסט

יצרנית המזון והמשקאות האמריקאית פפסיקו הודיעה כי תשיק קו חטיפים המיועד לנשים בלבד. לפי אתר החדשות CNBC החברה־הבת של פפסיקו, פריטו־ליי, תוביל את המהלך.

אינדרה נויי, מנכ"לית החברה, שהיא השנייה בגודלה בעולם בתחומה, אמרה כי נשים מעדיפות חטיפים שלא מרעישים יותר מידי כשאוכלים אותם, ושלא משאירים את הידיים דביקות. "נשים אוהבות לקחת איתן חטיף בארנק", הוסיפה. לדברי נויי "נשים היו רוצות לעשות דברים כמו גברים אבל בפועל הן לא. הן לא אוהבות ללעוס בקולי קולות בפומבי, לא ללקק את האצבעות בהפגנתיות ולא לשפוך את שברי החטיפים שבסוף השקית לתוך פיהן".

בראיון שנתנה לפודקאסט פריקונומיקס הסבירה נויי ש"לא מדובר בעניין נשי או גברי אלא יותר בשאלה האם יש חטיפים לנשים שאפשר לפתח ולארוז בצורה אחרת. והתשובה היא כן. בדקנו זאת. אנחנו מתכוננים להשיק כמה כאלו בתקופה הקרובה", אמרה. עם זאת, נויי לא פירטה אודות לוח הזמנים להוצאת המוצרים אל השוק והאם מדובר בחטיפים חדשים או בגרסה נשית של חטיפי החברה שכבר משווקים כיום. 

מנכ"לית פפסי אינדרה נויי, צילום: בלומברג מנכ"לית פפסי אינדרה נויי | צילום: בלומברג מנכ"לית פפסי אינדרה נויי, צילום: בלומברג

תגיות