אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סקר של HOT: יותר ממחצית מהישראלים צופים בתכנים באופן פיראטי

כשליש מהישראלים מוגדרים כמשתמשים כבדים של צפייה פיראטית; המנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין: "נורא נחמד שכולם רוצים לראות את התוכן שלנו, אבל הם לא משלמים ולא יהיה מאיפה לעשות תוכן חדש"

13.02.2018, 12:26 | אביב גוטר
"הצפייה הפיראטית גורמת לירידה בהשקעה בתוכן בכלל ובהפקות מקור בפרט והיא מובילה לפגיעה בתרבות הישראלית ובפרנסתם של עשרות אלפי מועסקים בתחום", כך אמרה מנכ"לית HOT, טל גרנות-גולדשטיין, במסיבת העיתונאים שקיימה החברה לרגל השקת פעילות התוכן שלה לשנת 2018.

קראו עוד בכלכליסט

גרנות-גולדשטיין הציגה נתוני מחקר חדש שנעשה באמצעות חברת המחקר "שילוב" בנושא צפייה פיראטית. על פי ממצאי המחקר, יותר ממחצית מהישראלים (כ- 55%) צופים בתכנים באופן פיראטי. כשליש מהישראלים מוגדרים כמשתמשים כבדים של צפייה פיראטית.

חוה אורטמן, זגורי אימפריה (ארכיון), צילום: אוהד רומנו חוה אורטמן, זגורי אימפריה (ארכיון) | צילום: אוהד רומנו חוה אורטמן, זגורי אימפריה (ארכיון), צילום: אוהד רומנו

לאחר מכן הציגה את היקף הפעילות הפיראטית ברשת באמצעות אחת מהפקות התוכן שלה, זגורי אימפריה, והראתה כי ישנם 163 אלף לינקים לצפייה ישירה (שלא דרך חברת הכבלים). "זה נורא נחמד שכולם רוצים לראות את התוכן שלנו, אבל הם לא משלמים ולא יהיה מאיפה לעשות תוכן חדש. כל מי שפעיל בענף, שחקנים, יוצרים, מאפרים, צריך לקום על הרגליים אחרת לא תהיה יותר יצירה ישראלית", אמרה.

סמנכ"ל התוכן של HOT, יורם מוקדי, הציג את הסדרות שעתידות לעלות במהלך שנת 2018 בהן סדרות חדשות של אביב גפן על ילדי שנות ה-90, של אסף הראל על דודו טופז וסדרה על הנעשה מאחורי הקלעים של הכנסת עם הופעות אורח של חברי כנסת בהם שרת המשפטים איילת שקד.

תגיות

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

44.
55% מודים שצופים באופן פיראטי, ועוד 40% מתביישים להודות....
אין מה לעשות, הרכבת עזבה מזמן את התחנה. צריך להחליף דיסקט - המלחמה במשתפים לא תעזור לכם, בטח ללא צעדים משלימים שיהפכו אתכם ליותר אטרקטיביים. תנו לקנות פרק בשנקל וחצי ולראות באיכות גבוהה מתי ואיפה שרוצים, ותראו שהרווחים לא ירדו אלא להיפך.
מרכזניק  |  14.02.18
42.
העתיד תלוי בפלטפורמה טובה
הציבור מוכן לשלם כשהפלטפורמה טובה וכשהתמחור סביר. ראו לדוגמה את אפל מיוזיק ואת נטפליקס. כשהפלטפורמה עובדת כמו שצריך, בלי תקיעות הזויות, בלי טכנאי 3 פעמים בחודש, בלי להתקשר למוקד שירות הלקוחות ולהתייבש חצי שעה על הקו, וכאשר התמחור סביר למדיי, הציבור מוכן לפתוח את הארנק ולשלם. פרטנר הבינה את זה ולכן היא מציעה פרטנר TV עם מנוי לנטפליקס והחליפה את שירות המוזיקה המקרטע שלה בזה החזק של אפל מיוזיק. הגיע הזמן שגם הוט תבין את זה.
אמיר ש., מודיעין  |  14.02.18
לכל התגובות