אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אוהבים סדרות, לא אוהבים לשלם

מנכ"לית הוט, טל גרנות גולדשטיין: 55% מהישראלים צופים בווידאו פיראטי באינטרנט. הנזק לתעשיית הטלוויזיה בישראל, בין 250 ל-450 מיליון שקל בשנה

13.02.2018, 15:16 | כלכליסט

סיפורה של שפחה - כמה וידאו פיראטי צורכים בישראל?, צילום: George Kraychyk סיפורה של שפחה - כמה וידאו פיראטי צורכים בישראל? | צילום: George Kraychyk סיפורה של שפחה - כמה וידאו פיראטי צורכים בישראל?, צילום: George Kraychyk

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
אולי חשבת על להוריד את המחירים? כמה חוסר הבנה של התאגידים הגדולים "כן" ו"חם"
מנכ"לים מקבלים חוזים של מיליוני שקלים בלי להבין בכלל מה השוק רוצה, השוק רוצה טלוויזיה בזול! לא רוצים לשלם מאות שקלים בחודש, הבעיה שגם החברות הקטנות שיצרתם STING ןNEXT מציגים תוכן דל מאוד שלא שווה לירה וחצי, אנחנו רוצים את כל התוכן שאתם מספקים בפרימיום ב70 ש"ח ולא שקל יותר. אז אני אהיה מוכן לשלם (מנוי של נטלפיקס עולה פחות).
לא גאון הדור  |  15.02.18
22.
יותר מכל דבר אחר, ישראלים שונאים לצאת פראיירים
כל עוד ימשיכו קבלניות התוכן לגנוב את הציבור (ולא להיפך, גברתי הנכבדה) לא יהיה להן שום סיכוי במאבק הזה. כבר עכשיו קיימות אינספור אלטרנטיבות (חוקיות, מיינד יו) להוט ויס, וככל שיעבור הזמן כך יקטן הסיכוי שמי שעזב אותן אי פעם ישוב. אישית נגמלתי מתוכן ישראלי כבר לפני שנים, ומצידי שהתעשיה כולה תכחד.
דוד משה  |  14.02.18
לכל התגובות