אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מהיום: גוגל כרום מתחיל לחסום פרסומות בעצמו

מהיום: גוגל כרום מתחיל לחסום פרסומות בעצמו

הדפדפן של גוגל, הפופולרי ביותר בעולם, החל לסרוק אתרים ולזהות מודעות קופצות, קולניות או גדולות בצורה שפוגעת בחוויית הגלישה - ולחסום אותם ככל Adblock

15.02.2018, 07:05 | שירות כלכליסט

גוגל כרום, הדפדפן הפופולרי ביותר ברשת, מתחיל לחסום בעצמו פרסומות - ללא צורך בתוסף ייעודי כגון AdBlock ודומיו. גוגל חשפה את התכונה ביוני האחרון ונתנה למפעילי האתרים זמן להתאמת כלי הפרסום שלהם - זמן שתם היום (ה').

קראו עוד בכלכליסט

לפי גוגל, הרעיון הוא לאכוף נהלי פרסום חדשים שיבטיחו חוויית גלישה טובה יותר עבור הציבור.

יותר מדי פרסומות? כרום יחסום אותן בעצמו יותר מדי פרסומות? כרום יחסום אותן בעצמו יותר מדי פרסומות? כרום יחסום אותן בעצמו

גוגל חברה בקיץ האחרון לקבוצת מפרסמים וחברות אחרות שהגדירה נהלי בסיס להצגת מודעות באינטרנט, במטרה לשפר את הסיכוי שגולשים יקליקו על מודעות ויירכשו מוצרים. בין היתר, הוגדר שפרסומות גדולות מדי, פרסומות שמפעילות אודיו באופן אוטומטי, פרסומות עם טיימר שלא ניתנות לסגירה לפני תום זמן התצוגה שלהן, אתרים ש-30% מהתצוגה שלהם הוא פרסומות ואחרים פשוט ייחסמו.

יש להניח שהמטרה של גוגל אינה טהורה לחלוטין; הפעלת חוסמי פרסומות צד ג' פגעה משמעותית בתעשיית הפרסום המקוון אשר נשלטת בידי ענקית הטכנולוגיה. אם תפעיל חסימת פרסומות מבוקרת, תעודד גולשים לוותר על חוסמי הפרסומות ולהסתפק בסינון המודעות של כרום עצמו.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אתם ממש לא מבינים את ה'תמונה'
היוזמה המבורכת לעשות סוג של "סטאנדרט" לאיך עדיף שיהיו פרסומות לא הייתה של גוגל. גוגל לקחו על זה טרמפ, ותוך כדי ניצול נתח השוק שיש להם בדפדפנים היא כופה את ה"תקן" הזה, שאמור להיות מבוסס על רצון טוב והתחשבות בגולשים, ובכך היא משיגה שליטה ופגיעה בכל המתחרות שלה בשוק הפרסום, שלא מפרסמים דרכה. כן, על הדרך היא גורמת למשתמשי כרום מסויימים לא להוריד דפדפן שחוסם את הפרסומות שלה בין היתר.. אבל המשמעות האמיתית היא פגיעה בפרסומות שלא מבית היוצר של גוגל. אמנם פרסומות כביכול שמפריעות לגולשים, אבל גוגל היא זאת שתחליט מה מפריע ומה לא. בריונות בע"מ
Please google read This  |  15.02.18
לכל התגובות