נייס: הכנסות שיא של 1.34 מיליארד דולר ב-2017
חברת הטכנולוגיה הישראלית נהנית מהצמיחה בשרותי הענן, שמהווים 30% מהכנסות חברת הטכנולוגיה; ההכנסות ברבעון עלו ב-20% ל-395.8 מיליון דולר
נייס פירסמה היום (ה') את דוחותיה לרבעון האחרון של 2017 ולשנה כולה, עם רווח שעומד בציפיות השוק
קראו עוד בכלכליסט
נייס, המפתחת תוכנות לניהול קשרי לקוחות וסיכונים בגופים פיננסיים וביטחוניים, דיווחה על הכנסות רבעוניות של 395.8 מיליון דולר, גידול של 20.5% לעמת הרבעון המקביל, ובדומה לתחזיות האנליסטים שצפו הכנסות של 394.85 מיליון דולר. ההכנסות לשנה החולפת הסתכמו ב-1.34 מיליארד דולר - הכנסות שיא שנתיות לחברה ועלייה של 30.6% לעומת 2016.
הרווח הנקי הרבעוני עמד על 84.5 מיליון דולר, לעומת 72.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח השנתי עמד על 254.5 מיליון דולר מול רווח נקי של 220.6 מיליון דולר ב-2016.
נייס פרסמה תחזית, לפיה ההכנסות ברבעון הראשון של 2018 יעמדו על 328 מיליון דולר עד 338 מיליון דולר. תחזית ההכנסות אמנם נמוכה ב-16% מהכנסות הרבעון האחרון של 2017, אולם מדובר עדיין בעלייה מול הכנסות של 308 מיליון דולר ברבעון המקביל (ראשון של 2017).
רוכבת על ענן
ההכנסות מהענן היו הגורם העיקרי לזינוק בהכנסות נייס. ההכנסות מפתרונות ענן חצו את רף ה-100 מיליון דולר ברבעון האחרון. הצמיחה נובעת בעיקר מהעסקה הגדולה והמשמעותית שביצעה נייס במאי 2016 - רכישת חברת inContact, ספקית מרכזי שרות לקוחות בענן, תמורת 940 מיליון דולר.
״השוק שלנו גדל פי חמישה״ הסביר ברק עילם, מנכ"ל נייס. ״פתרונות הענן, אשר מהווים קרוב ל-30% מההכנסות שלנו, צפויים לגדול ולהוות למעלה מ-50% מהכנסות בשנים הבאות. אנו נכנסים לשנת 2018 עם המשך המומנטום החיובי, ונסיים את השנה בקצב הכנסות מענן של חצי מיליארד דולר״.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה