אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוגל העתיקה את הסטוריז מסנאפצ'ט, בגרסה לאתרי חדשות

גוגל העתיקה את הסטוריז מסנאפצ'ט, בגרסה לאתרי חדשות

הכלי החדש שפיתחה החברה נקרא AMP Stories, והוא יאפשר לכלי תקשורת להציג אייטמים בתצורה קליפית ודינמית - אותה תצורה שהמציאה סנאפ והועתקה גם בידי פייסבוק, לינקדאין וחברות רבות אחרות

15.02.2018, 18:05 | יואב סטולר

הגונב מגנב פטור? בגוגל מקווים שכן: ענקית הרשת הכריזה השבוע על תכונה בשם AMP Stories, שמתפקדת כמו הסטוריז של סנאפצ'ט עבור אתרי חדשות.

קראו עוד בכלכליסט

גוגל תאפשר למפעילי אתרים לבנות אייטמים בתצורת הבזקים קצרים וקבועים של כותרות בליווי תמונות רקע תואמות, שיפנו למאמרים עצמם.

תצורת הסטוריז של גוגל תצורת הסטוריז של גוגל תצורת הסטוריז של גוגל

בכך מצטרפת גוגל לפייסבוק, הראשונה שזיהתה את הפוטנציאל של הסטוריז מסנאפצ'ט - והעתיקה אותם ללא בושה לאפליקציה הראשית שלה ולאינסטגרם.

קשה שלא להתבונן על אימוץ הסטוריז מנקודת המבט שהציג סטיב יגה, מהנדס בכיר בגוגל שטען שהחברה איבדה את החדשנות שלה. "הם תקועים במצב של 'גם אני רוצה' כבר שנים", אמר יגה, שהועסק בגוגל שנים רבות. "פשוט אין כבר חדשנות ב-DNA שלהם, וזה בגלל שהעיניים שלהם תקועות על המתחרים, ולא הלקוחות".

ואולם, יש קליינטים לתכונה שמציעה גוגל: התצוגה החדשה, שנשענת על תצורת וידאו חביבה ודינמית, נועדה להנגיש דיווחי חדשות לקהל צעיר - תכונה מבוקשת בידי לא מעט גופי תקשורת.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות