אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניו פארם העבירה את תקציב הפרסום שלה לגיתם צילום: אוראל כהן

ניו פארם העבירה את תקציב הפרסום שלה לגיתם

אחרי שהבעלות על רשת הפארם עברה לשופרסל, גם תקציב הפרסום עבר ממקאן תל אביב לגיתם BBDO, משרד הפרסום המלווה את שופרסל

20.02.2018, 16:34 | אורנה יפת
אחרי שהבעלות על רשת ניו פארם עברה לשופרסל, העבירה רשת הפארם גם את תקציב הפרסום שלה ממשרד הפרסום מקאן תל אביב לגיתם BBDO, משרד הפרסום המלווה את שופרסל. גיתם יטפל בניו פארם כחלק מתקציב הפרסום הכולל של הקבוצה.

קראו עוד בכלכליסט

אורי וטרמן , מנכ"ל ניו פארם אמר: "אנו מודים לקבוצת מקאן תל אביב על פועלה ופעילותה במשך השנים ועל תרומתה הרבה לחברה. במסגרת העברת השליטה בניו פארם וכחלק מהיערכות לשינויים בחברה, הוחלט לעבור ממשרד הפרסום מקאן תל אביב לגיתם אשר מלווה את קבוצת שופרסל שנים רבות. אנו מברכים על הצטרפותה של גיתם היום למערך השיווק של ניו פארם ואני מאחל לכולנו הצלחה בהמשך הדרך".

עדו הרטוב, מנכ"ל קבוצת גיתם, צילום: אייל יצהר עדו הרטוב, מנכ"ל קבוצת גיתם | צילום: אייל יצהר עדו הרטוב, מנכ"ל קבוצת גיתם, צילום: אייל יצהר

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות