אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שילוב מנצח למיצוק השרירים: פילאטיס מכשירים בשילוב חיטוב צילום: אוראל כהן

שילוב מנצח למיצוק השרירים: פילאטיס מכשירים בשילוב חיטוב

שיעור FIT משלב בין חיזוק והארכת שרירים לבין הגדלת מאסת השריר

06.03.2018, 08:31 | סיון אבוקאי
"את חזקה מאוד, רק חסרה לך גמישות, יציבות ואת לא יודעת למקסם את יכולותיך בכל קבוצות השרירים”, אמרה לי דנה שוחט, מאמנת הפילאטיס שבחנה אותי במבט לקראת שיעור ה־FIT (מלשון FITNESS).

השיעור פותח על ידי מורן גלעד, בעלת סטודיו “פיט”, אחרי שנחשפה לשיטה במהלך ביקורה בצרפת. השיעור משלב בין היעילות שבפילאטיס המכשירים לבין היתרונות של שיעורי החיטוב המסייעים למיצוק השרירים ולהבלטתם. או בלשון העממית יותר: זקיפות קומה בשילוב קוביות בבטן וזרועות חטובות.

פילאטיס מכשירים מסייע לחיזוק והארכת השרירים ללא לחץ על המפרקים, ושיעורי החיטוב מסייעים להגדלת של מאסת השריר. שיעור ה־FIT משלב בין שניהם. בכל תרגיל מתיחה משולב גם אלמנט של כוח ובין לבין שולבו תרגילים להעלאת הדופק על מיטת הפילאטיס.

שיעור FIT על מיטת פילאטיס. זקיפות קומה וזרועות חטובות, צילום: אוראל כהן שיעור FIT על מיטת פילאטיס. זקיפות קומה וזרועות חטובות | צילום: אוראל כהן שיעור FIT על מיטת פילאטיס. זקיפות קומה וזרועות חטובות, צילום: אוראל כהן

“כמתאמנת בפילאטיס הרגשתי צורך להוסיף גם אלמנטים של כוח לתוך השיעורים”, אומרת מורן גלעד. “הבנתי שלמיטה יש יתרונות רבים של התנגדות, שינוי עמדת מוצא ורצועות בהן ניתן להשתמש ולשלב בעדינות אלמנטים של חיטוב”.

כאחת שעוסקת בספורט אגרסיבי (ריצות, אגרוף) האימון היה מאתגר במיוחד והעבודה על השרירים הקטנים דרשה מאמץ ומיקוד השליטה בגוף.

פרטים: 700-200 שקל לכרטיסיה, סטודיו פיט דיזינגוף 158, תל אביב.

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים 200 קלוריות

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות