אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אדם סינגולדה: טאבולה תכניס השנה יותר ממיליארד דולר צילום: אוראל כהן

אדם סינגולדה: טאבולה תכניס השנה יותר ממיליארד דולר

ענקית המלצות התוכן הישראלית הגיעה למקום השלישי במדרג חשיפת התוכן העולמי של קומסקור, בו עקפה את פייסבוק ויוטיוב. החברה, שמתרחבת במהירות ושוכרת עובדים בארץ ובעולם, תשקיע משאבים בסינון תוכן פוגעני

07.03.2018, 15:00 | מאיר אורבך

חברת טאבולה הישראלית צוברת תאוצה: היום (ד') הכריזה שהגיעה למקום השלישי בדירוג קומסקור של חשיפת תוכן למשתמשי מחשבים. במקום הראשון ניצבת גוגל ואחריה מיקרוסופט, כשאחרי טאבולה עומדות פייסבוק ויוטיוב. מדובר בנתוני חשיפה יחסית, שנאספו בדצמבר האחרון. לדברי אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד החברה, הטראפיק הזה הולך יד ביד עם זינוק בהכנסות.

קראו עוד בכלכליסט

"זו היתה שנה מדהימה עבורנו, ונמשיך לצמוח. אנחנו נגיע להכנסות של יותר ממיליארד דולר השנה", אמר ל"כלכליסט", "ב-2015 הגיעו הכנסות החברה לכ-300 מיליון דולר. אנחנו מסתכלים קדימה ורואים צמיחה משמעותית בשנים הקרובות".

אדם סינגולדה, צילום: David Pexton אדם סינגולדה | צילום: David Pexton אדם סינגולדה, צילום: David Pexton

"אנחנו כיום שוכרים יותר מאדם אחד ביום", סיפר. "אני מעריך שעד סוף השנה נעסיק 1,300 עובדים ברחבי העולם. נגייס 400 עובדים בתקופה הקרובה כאשר 100 מתוכם מיועדים לצוות הפיתוח הגדול שלנו בישראל". כיום מהווה צוות הפיתוח של החברה כ-35% מסך עובדי החברה. טאבולה מתכננת להגדיל את צוות בודקי התוכן שלה ל-50 איש, כדי להגן על מותגים וחברות משיוך לתוכן פוגעני.

בטאבולה מייחסים את ההצלחה לתכונת הפיד, אותה חשפה בשנה האחרונה. מדובר במוצר שמאפשר לארגונים להפיץ וידאו בקלות גם בלי להסתמך על יוטיוב. עוד רכיב שתרם להצלחה הוא התרחבותה הבינלאומית. שיעור החשיפה של הקהל לתוכן שמקדמת טבולה גבוה במיוחד בארה"ב, שם הושקה הפלטפורמה לפני יותר מעשור: 89% מהמשתמשים ייחשפו לתוכן המופץ. בבריטניה עומד הנתון על 85% ואילו בגרמניה - 75%. 

תגיות