אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג האיפור "בובי בראון" מגיע לסופר פארם צילום: נמרוד גליקמן

מותג האיפור "בובי בראון" מגיע לסופר פארם

ל"כלכליסט" נודע כי כי קבוצת אסתי לאודר מקימה עמדות של מותג האיפור בסניפי הרשת החל מאפריל הקרוב. עד כה נמכרו המותג בובי בראון בסניפי קונספט עצמאיים ולא בתוך רשתות

08.03.2018, 09:08 | אורנה יפת

מותג האיפור בובי בראון, מקבוצת אסתי לאודר, יימכר לראשונה בסופר פארם. ל"כלכליסט" נודע כי קבוצת אסתי לאודר מקימה עמדות של מותג האיפור בסניפי הרשת. המהלך יחל באפריל הקרוב ויימשך לאורך השנה. הסניפים הראשונים שאליהם ייכנס המותג יהיו דיזנגוף סנטר בתל אביב, עזריאלי ראשונים בראשון לציון, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, ביג נצרת, ביג כרמיאל, הילטון אילת (סניף חדש שסופר פארם תפתח), קניון מלחה וקניון ממילא בירושלים.

קראו עוד בכלכליסט

העמדות ישתרעו על שטח של עד 10 מ"ר ויוצמדו להם דיילות מקבוצת אסתי לאודר. עד כה נמכרו המותג בובי בראון בסניפי קונספט עצמאיים ולא בתוך רשתות. סופר פארם מבצעת בשנה האחרונה מהלכים אסטרטגיים לביסוס מחלקת הקוסמטיקה בסניפים כמחלקה חדשנית, זאת על רקע התחרות המתגברת מצד רשת המזון שופרסל, שנכנסה לענף הפארם עם רכישת ניו פארם, והתחזקות רשתות הקוסמטיקה המוזלות.

צלליות של בובי בראון, צילום: גדי דגון צלליות של בובי בראון | צילום: גדי דגון צלליות של בובי בראון, צילום: גדי דגון

בשבוע שעבר השיקה סופר פארם מותג הבית בתחום האיפור המוזל MILUCCA, שיחליף את האיפור של לייף. בשלב ראשון הושקו 200 מוצרים. במהלך זה פונה סופר פארם לקהל צרכניות צעירות, שרוכשות מוצרים במחירים נגישים. המותג צפוי להתחרות בין היתר במותגי ביניים כגון לוריאל, רבלון וכן ברשת קיקו מילאנו, שתקים קבוצת קסטרו־הודיס.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות