אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תכונה חדשה בפייסבוק תעניק ממד נוסף באמצעות כרזות של סרטים צילום: The Telegraph

תכונה חדשה בפייסבוק תעניק ממד נוסף באמצעות כרזות של סרטים

גרסת בטא מוגבלת של התכונה החדשה מעניקה למשתמשים בה יכולת לפתוח עולם אינטרקטיבי בו דמויות תלת מימדיות מופעיות במצלמת הסמארטפון באמצעות כיוון פשוט של עדשת המצלמה לכרזה

10.03.2018, 11:23 | יואב סטולר
פייסבוק בוחנת בימים אלו תכונה חדשה בתחום המציאות המוגברת המאפשרת לקבל ממד נוסף של תוכן מכרזות לסרטים. על פי הדיווח באתר techcrunch, גרסת בטא מוגבלת של התכונה החדשה מעניקה למשתמשים בה יכולת לפתוח עולם חדש ואינטרקטיבי בו דמויות תלת מימדיות מופעיות במצלמת הסמארטפון באמצעות כיוון פשוט של עדשת המצלמה לכרזה.

קראו עוד בכלכליסט

את הפיילוט הנוכחי, שאת דבר קיומו אישרה פייסבוק, היא מבצעת באמצעות הכרזות של הסרטים "Wrinkle In Time" ו-"Ready Player One". באמצעות הפיתוח האחרון, המכשיר יודע לזהות בעדשת המצלמה את הפוסטרים של הסרטים המסוימים ולפתוח חלון וירטואלי שמביא לכאורה אל העולם האמיתי דמויות ואפקטים מהסרט. כמו כן, על מנת להגביר את קהל המשמתמשים ולאפשר את החוויה ביותר מקומות, פייסבוק הצליחה לייצר פעילות דומה באמצעות צילום של הכרזה על פני מסך המחשב, מבלי צורך ללכת לקולנוע או ללוח המודעות הקרוב.

מלבד השימוש הספציפי הזה, פייסבוק פיתחה את התכונה כך שתעבוד גם על בסיס מיקום ובכך היא עשויה לאפשר הצגת פרסומות, הודעות ושעשועים תיירותיים והסברים באמצעות מציאות רבודה ועדשה פשוטה של סמארטפון עם גישה לרשת. החברה אף הודיעה כי בהמשך היא תפתח את היישום לכלל המפתחים באמצעות קוד פתוח של התוכנה.

החידוש האחרון במאמציה של פייסבוק בתחום המציאות המוגברת ייחשב בעתיד למנוע כספים חשוב עבורה. בעוד שזו מצליחה פחות ופחות להביא את המשתמשים לשתף תוכן אישי, המעקב אחר המיקום שלהם והתוכן בו הם מתעניינים באמצעות גישה לעדשת המצלמה שבכיסם הוא בעל ערך חשוב עבורה במסגרת הפיכת המידע האישי לדולרים מפרסום.

תגיות