אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

Mind the Tech NY

סמנכ"ל הטכנולוגיות של הניו יורק טיימס: "מספר המנויים הדיגיטליים שלנו - פי 1.5 ממנויי הפרינט"

ניק רוקוול אמר בוועידת ניו יורק כי "הקהל בפלטפורמות הדיגיטליות הוא הרבה יותר גדול אבל הרבה יותר קשה ליצר מכל קורא הכנסות"

13.03.2018, 19:16 | אור הירשאוגה, ניו יורק

"יש לנו היום דורות של אנשים שגדלו בעולם הדיגיטלי - אני אחד מהם - אבל אנחנו עדיין מדברים על חדשנות דיגיטלית, ועוד ועוד גלים של חדשנות מגיעים. הגל של סושיאל ומובייל אולי כבר הגיע לחוף, אבל גלים חדשים ממשיכים להגיע - בינה מלאכותית, למידת מכונה, בלוקצ'יין", כך אמר סמנכ"ל הטכנולוגיות של הניו יורק טיימס, ניק רוקוול, בוועידת Mind the Tech בניו יורק של כלכליסט בשיתוף בנק לאומי והמשרד לירושלים והמורשת.

לדבריו, "אנחנו יודעים היום למה לצפות - לשינוי מתמיד, ובניו יורק טיימס אנחנו מתחילים להתרגל לזה. היום יש לנו 2.6 מיליון מנויים דיגיטליים - פי אחד וחצי ממנויי הפרינט", הוסיף רוקוול.

"יש הרבה דברים שלמדנו במסלול ההתפתחות שלנו. הקהל בפלטפורמות הדיגיטליות הוא הרבה יותר גדול אבל הרבה יותר קשה ליצר מכל קורא הכנסות. למעשה, הקושי לייצר הכנסות מקוראים גדול מהגידול היחסי במספר הקוראים. רמת המעורבות של הקהל הדיגיטלי נמוכה יותר מזו של מה שהיינו מורגלים בה עם מנויי דפוס".

ניק רוקוול, צילום: אוראל כהן ניק רוקוול | צילום: אוראל כהן ניק רוקוול, צילום: אוראל כהן

לדברי רוקוול, ניו יורק טיימס הצליח במובנים מסויימים לפצח את האתגר הזה. "הקהל שלנו היום גדול פי חמישים מהקהל שהיה לעיתון המודפס. בעידן הנוכחי כולם חייבים להתרחב, לא רק כדי לגדול אלא גם כדי לשמר את כוחם. גם עיתונים שאינם עם מיקוד מסוים חייבים להתרחב. אנחנו הרחבנו את סל התוכן שלנו לתכנים של בישול ותשבצים ורכשנו חברת ביקורות צרכנות. אנחנו ממשיכים לנסות ולבחון מה עובד. תמיד נמשיך עם פרסומות מקוונות, אבל מסלול הצמיחה באמצעות מנויים דיגיטליים מאד ברור לנו כיום".

רוקוול התייחס גם למערכות היחסים המורכבות של מוציאים לאור עם פלטפורמות הטכנולוגיה הגדולות, ובעיקר עם גוגל, אמזון ופייסבוק. מערכות היחסים האלו משלבות תחרות ושיתוף פעולה, הוא ציין.

"חברות מדיה נוטות להיות שמרניות בנוגע לחדשנות טכנולוגית אבל אנחנו חייבים להיות אגרסיביים. אימצנו לאט את הענן, ורק עכשיו אנחנו מסיימים את ההעברה לענן, וכבר מגיע גל חדש. למידת מכונה עוזרת לנו לייצר רלוונטיות עבור כל קורא ולהבין את המסלול שמתמשים עוברים בדרך להפיכה ללקוח משלמים. אנחנו מאמצים גם טכנולוגיות של מציאות מדומה ומציאות רבודה ומוציאים מוצרי אודיו. אף פעם לא היה זמן טוב יותר להיות בטיימס".  

תגיות