אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת ActivePath נרכשת בידי Broadridge האמריקאית

אקזיט

חברת ActivePath נרכשת בידי Broadridge האמריקאית

סכום הרכישה טרם נחשף; החברה מפעילה פלטפורמה להפצת דו"חות, חשבונות ומסמכים רשמיים בין משתמשים, ארגונים ומוסדות ממשלתיים. זו הרכישה הישראלית הראשונה שמבצעת Broadridge, ענקית פתרונות תקשורת פיננסיים

27.03.2018, 14:01 | הגר רבט
חברת Broadridge האמריקאית הודיעה היום (ג') על רכישת הסטארט-אפ הישראלי ActivePath. זוהי רכישה ראשונה ש-Broadridge מבצעת בישראל והיא מתכננת להגדיל את מספר העובדים ולהפוך את המקום לבסיס הפעילות שלה בישראל. סכום העסקה ופרטיה טרם נמסרו.

קראו עוד בכלכליסט

ActivePath הוקמה ב-2013 על ידי אריה מרג'י, גייסה עד כה 4 מיליון דולר מאנג'לים ומעסיקה כיום 15 עובדים. הטכנולוגיה שפיתחה נועדה לשפר את חוויית הצרכן בתקשורת דיגיטלית עם נותני שירותים בכל הנוגע לדו"חות, חשבונות לתשלום ונושאים רגולטוריים.

הפלטפורמה של ActivePath מאפשרת לעסקים כבנקים, סוחרי בורסה, ספקים של שירותי בריאות ומנפיקי חשבונות אחרים, לחבר ולשלוח במהירות תכני HTML שבדרך כלל מצויים באתרים ובאפליקציות של מותגים, ולהפוך אותם למייל אינטראקטיבי. השילוב בין ActivePath ובין הפלטפורמה של Broadridge מאפשר גם שימוש במגוון ערוצים: SMS, רשתות חברתיות, ממשקים קוליים, צ'טבוטים ופתרונות ענן אישיים.

 דאג דשאטר, נשיא Broadridge לתקשורת לקוחות דאג דשאטר, נשיא Broadridge לתקשורת לקוחות  דאג דשאטר, נשיא Broadridge לתקשורת לקוחות

"על אף הדרישה מצד הצרכנים לדיגיטציה כוללת, חברות רבות מתקשות ליצור חוויה דיגיטלית מוצלחת ולהעביר את לקוחותיהן מתקשורת מודפסת לדיגיטלית", מסר נשיא Broadridge לתקשורת לקוחות, דאג דשאטר. "Broadridge ממשיכה להשקיע במטרה להאיץ את תהליך הדיגיטציה הן בקרב קהל לקוחותיה והן בקרב צרכני הקצה, ולמנף את השותפויות בתחומי הטכנולוגיה, הדאטה והערוצים השונים כדי לשפר את החוויה ולעשותה נוחה יותר. ב-ActivePath זכינו בצוות הנהלה ועובדים בעלי ניסיון עשיר ביזמות ורקורד מוכח של חדשנות, ואנו שמחים שהם מצטרפים למשפחת Broadridge".

רוב קרוגמן, סמנכ"ל הטכנולוגיה של Broadridge אמר ל"כלכליסט" כי סוג השירותים ש-ActivePath מציעה תאפשר לחברה האמריקאית לשפר את יכולות התקשרות של 5,000 לקוחותיה בעולם; חברות רבות צריכות להמיר את התקשורת הבסיסית עם לקוחותיהן לנקודות מגע אינטראקטיביות, שמפוזרות על פני ערוצים רבים.

אבי וייס, מנכ"ל ActivePath, אמר ל"כלכליסט": "אנחנו עובדים עם Broadridge כבר שלוש שנים, זה לא משהו שקרה ביום, למדנו להכיר אחד את השני ואנחנו רואים כאן סינרגיה ברמה הטכנולוגית, אבל גם ברמה האישית". הוא הוסיף שהחברה האמריקאית רואה ברכישה צעד אסטרטגי שמהווה כניסה לשוק הישראלי ומעוניינת להשתמש ב-ActivePath כבסיס לפעילות המקומית שלה.

חברת Broadridge מספקת פתרונות תקשורת טכנולוגיים למשקיעים, סוחרי בורסה, בנקים, קרנות נאמנות וחברות שהפיקו מניות ואגרות חוב בכל העולם. פתרונות התקשורת למשקיעים, עיבוד העסקאות בניירות הערך והשירותים המנוהלים דרכה מסייעים ללקוחות לצמצם השקעה בתשתיות תפעוליות. התשתיות של Broadridge תומכות בשירותי הצבעה בייפוי כוח עבור יותר מ-50% מן החברות הציבוריות וקרנות הנאמנות ברחבי העולם, ומעבדות עסקאות בשווי של יותר מ-5 טריליון דולר בהכנסות קבועות ובסחר בניירות ערך מדי יום. תאגיד Broadridge מעסיק כ-10,000 עובדים ב-16 מדינות.

תגיות