אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לא רק עומר אדם: זה מה שהישראלים אוהבים בספוטיפיי צילום: עוזי ג'ורג פריים תקשורת

לא רק עומר אדם: זה מה שהישראלים אוהבים בספוטיפיי

לאחר חודש ראשון של פעילות בארץ, מציגה החברה את השירים והאמנים הפופולריים ביותר בשירות שלה; השיר המושמע ביותר הוא Toy של נטע ברזילי, העיר המוזיקלית ביותר היא תל אביב וסך ההאזנות הגיע ל-2.3 מיליון שעות

15.04.2018, 14:42 | יואב סטולר

ספוטיפיי מסכמת חודש ראשון בארץ ומשחררת את נתוני השימוש של הישראלים בשירות הזרמת המוזיקה. מספר המשתמשים אמנם נותר חסוי, אך לפי ספוטיפיי מדובר בעיקר בצעירים: 57% מהמאזינים בישראל הם בני 13 עד 34, כשתל אביב מובילה עם 39% מסך המשתמשים. אחריה מדורגות רמת גן, חולון, ראשון לציון, ירושלים, חיפה, הרצליה, נתניה, רחובות וכפר סבא.

קראו עוד בכלכליסט

השיר הישראלי הכי מושמע בספוטיפיי מאז השקתה בישראל הוא TOY של נטע ברזילי, שייצג את המדינה באירוויזיון הקרוב. אחריו, נמצא "שני משוגעים" של עומר אדם שהוא גם הזמר המושמע ביותר בספוטיפיי בארץ. בהמשך הדירוג נמצאים "בואי נדבר" של נדב גדג', "תל אביב הלילה" של עדן בן זקן ו"שתישרף האהבה" של איתי לוי.

עומר אדם בהופעה, צילום: עוזי ג עומר אדם בהופעה | צילום: עוזי ג'ורג פריים תקשורת עומר אדם בהופעה, צילום: עוזי ג

יחד עם היוצרים הבינלאומיים, השיר של נטע ברזילי ושל עומר אדם אכן צולחים את הדרך לחמישיה הפותחת, אבל מי שקוטף את הבכורה הוא " God`s Plan" של DRAKE, לאחריו TOY ובמקום השלישי "IDGAF" של DUA LIPA. במקום הרביעי "שני משוגעים" ובחמישי המפיק המוזיקלי MARSHMELLO עם השיר "FRIENDS".
DRAKE גם מדורג ממש אחרי עומר אדם ברמת הפופולריות באפליקציה הישראלית, כשלאחריו במקום השלישי קנדריק לאמר. במקומות הרביעי והחמישי נמצאים הראפר XXXTENTACION ו-MARSHMELLO בהתאמה.

רשימות ההשמעה שהיו המואזנות ביותר בקרב המשתמשים הישראלים הם "הלהיטים הגדולים של ישראל", "Todays Top Hits", "פופ ישראלי", "ים תיכוני חדש" ו"בעבודה".

על פי נתוני החברה, הישראלים האזינו לכ-2.3 מיליון שעות מוזיקה מאז הושק השירות. הרוב הצעיר וההתבססות במרכז הארץ אינם מפתיעים ונובעים גם מהקמפיין שהפעילה החברה בישראל. אנשי ספוטיפיי באירופה, שאחראיים על השוק שלנו, אמרו כבר לפני ההשקה שתחילה יתמקדו בפרסום באמצעים דיגיטליים ובנוכחות במוקדים ציבוריים בולטים. בשלב הבא, לדבריהם צפוי הקמפיין להתרחב גם למוקדי פרסום מסורתיים כחסויות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות מודפסת.

תגיות