בלעדי לכלכליסט
Level 3 תקים בישראל POP בשיתוף עם Best-TV הישראלית
ענקית התקשורת הבינלאומית תרחיב כך את שיתוף הפעולה שיש לה עם החברה הישראלית שמתמחה בהפצת תוכן וידאו באינטרנט. ההשקעה במהלך מוערכת במאות אלפי דולרים
חברת Level 3 - CenturyLink הודיעה על הקמת צומת תקשורת מקומי (POP) שיצטרף ל-120 הנקודות שיש לה כבר בעולם. המהלך מתבצע בשיתוף פעולה עם Best-TV הישראלית שמתמחה בתחום הפצת תוכן וידאו באינטרנט. לפי הערכות מדובר בהשקעה ראשונית של כמה מאות אלפי דולרים בשנה הראשונה בציוד, תשתיות וקישוריות. זאת לצד השקעות עתידיות נוספות בתחזוקת המערכת ושדרוגה.
קראו עוד בכלכליסט
לדברי Best-TV, ההחלטה להקים את נקודת ה-POP בישראל, נבעה מהגידול המשמעותי בתעבורת הווידאו של לקוחות החברה שהצדיקה את ההשקעה. ה-POP החדש ,מצטרף לרשת של למעלה מ-120 נקודות הפצה בערים מרכזיות בעולם של Level 3.
ה-POP בישראל יספק שירותי הפצת תכני וידאו באינטרנט באיכות משופרת, במהירות גבוהה ובטכנולוגיות מתקדמות. ב- Best-TV מקווים שהמהלך יאפשר להם לסייע ללקוחות לחסוך בעלויות תחום המדיה והפרסום הדיגיטלית והפצת תכנים וישפר את איכות השידור וחווית הצפייה של משתמשי הקצה באינטרנט.
עדי ברמן, מנכ"ל Best-TV, מסר כי: "הקמת ה-POP החדש בישראל מהווה יתרון גדול עבור BestTV אל מול המתחרות שלה שרובן אינן מחזיקות תשתיות בישראל ומשרתות את הלקוחות בישראל דרך אירופה או ארה"ב. ולכן להקמת ה-POP בישראל יש השפעה מיידית על איכות השידור עבור לקוחות BestTV ועבור משתמשי הקצה של לקוחותינו".
3 תגובות לכתיבת תגובה