אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איסוף המידע החשאי: הדברים שפייסבוק לא מספרת לכם צילום: שאטרסטוק

שבוע טכנולוגי

איסוף המידע החשאי: הדברים שפייסבוק לא מספרת לכם

מהם "פרופילי הצללים" של הרשת החברתית וכיצד הם משפיעים עלינו, גוגל משלבת תשובות מספרים בניסוי בינה מלאכותית ציבורי, מנכ"לית אורקל מבקרת בישראל וממה צריך להיזהר כל בעל חשבון ביאהו מייל

20.04.2018, 09:41 | שירות כלכליסט

פרופילי הצללים: כך פייסבוק מרגלת אחרינו גם מחוץ לפיד

הרשת החברתית מפעילה רכיבי ריגול ששתולים באתרים ומתחקים אחר פעולות הגולש אפילו אם מעודו לא נרשם אליה. ממצאי הניטור נשמרים בפרופילי צללים חשאיים, לשימוש מסחרי. זאת, בסתירה בוטה לדברי צוקרברג בעדותו בקונגרס, לפיהם הגולשים הם ששולטים במידע שלהם. לסיפור המלא

מארק צוקרברג. רשת חברתית או רשת ריגול?, צילום: רויטרס מארק צוקרברג. רשת חברתית או רשת ריגול? | צילום: רויטרס מארק צוקרברג. רשת חברתית או רשת ריגול?, צילום: רויטרס

מעבדת ה-AI של גוגל מזמינה אתכם לבוא ולדבר עם ספרים

החברה הציגה מנוע חיפוש שמבוסס על ציטוטים מספרים, שמאפשר לקבל תשובות דרך ציטוטים שקולעים היטב לשאלותיכם. לצידו, הציגה גם שני משחקוני מילים, שמדגימים את יכולת התוכנה שלה לזהות מילים נרדפות. לסיפור המלא

צפרה כץ, מנכ"לית אורקל: "חוץ מארה"ב, המקום שהכי חשוב לי זה ישראל"

כץ, מהנשים החזקות בהייטק העולמי, סיפרה בביקורה בארץ על דרכה בחברה, על התחרות הקשוחה עם אמזון ועל יתרון אבטחת המידע שמציגים שירותי ענן מבוססי AI. בנוסף, רמזה על מגעים למהלך משמעותי מול חברה ישראלית. לסיפור המלא

צפרה כץ, צילום: עזרא לוי צפרה כץ | צילום: עזרא לוי צפרה כץ, צילום: עזרא לוי

בעלי מייל יאהו? החברה תתחיל למכור מידע מההודעות שלכם

חברת Oath, שמחזיקה בשירות המייל הוותיק, הודיעה שתתחיל לאסוף פרטים מתוך מיילים ואף מידע פיננסי משירותים כיאהו Finance. המהלך הוא חלק מאסטרטגיית החברה, ששמה דגש מיוחד על פרסום ממוקד ביותר. לסיפור המלא

ענקית האנטי-וירוסים Avast תונפק בלונדון בחודש הבא

החברה מחזיקה בכ-40% משוק תוכנות האבטחה לצרכן ומתכננת לגייס כ-200 מיליון דולר בהנפקה ו-800 מיליון נוספים בהנפקה משנית. אוואסט ניסתה להנפיק בנאסד"ק בעבר, אך הקפיאה את המהלך בשל תנאי שוק בעייתיים. לסיפור המלא

לא רק עומר אדם: זה מה שהישראלים אוהבים בספוטיפיי

לאחר חודש ראשון של פעילות בארץ, מציגה החברה את השירים והאמנים הפופולריים ביותר בשירות שלה; השיר המושמע ביותר הוא Toy של נטע ברזילי, העיר המוזיקלית ביותר היא תל אביב וסך ההאזנות הגיע ל-2.3 מיליון שעות. לסיפור המלא

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות