אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קרייזי ליין החלה פיילוט של אתר ייעודי לאמריקאים;  תפתח עוד 10 חנויות בארץ צילום: יח"צ

קרייזי ליין החלה פיילוט של אתר ייעודי לאמריקאים; תפתח עוד 10 חנויות בארץ

ל"כלכליסט" נודע כי המהלך נמצא בפיילוט שיימשך כעשרה חודשים לבחינת הפעילות והכדאיות הכלכלית. בין היתר בוחנת קרייזי ליין שיתוף פעולה עם אמזון בארה"ב. הסניפים ייפתחו בין היתר בירושלים ובב"ש

24.04.2018, 08:30 | אורנה יפת
רשת האופנה קרייזי ליין, בבעלות משפחת לוין, התחילה לפעול בחו"ל עם אתר מכירות מקוון הייעודי לשוק האמריקאי, כך נודע ל”כלכליסט”. המהלך נמצא בפיילוט שיימשך כעשרה חודשים לבחינת הפעילות והכדאיות הכלכלית. בשלב זה החברה שולחת לארצות הברית את הפריטים המוזמנים מישראל, ואם הפעילות תימשך השילוח יתבצע ישירות ממפעלי הייצור במזרח הרחוק למחסנים לוגיסטיים בארה"ב. בין היתר בוחנת קרייזי ליין שיתוף פעולה עם אמזון בארה"ב.

קראו עוד בכלכליסט

לדברי עפרה לוין־שביט, מבעלי החברה, בכניסה לתחום הדיגיטל בחו"ל הושקעו כמיליון שקל, והצפי הוא להגיע בתוך שלוש שנים למכירות של 20 מיליון דולר בשוק האמריקאי. “אנחנו לומדים את הפעילות עם מומחה בתחום הדיגיטל בארה"ב, פועלים לזיהוי קהלים, עושים צילומים ייעודים לשוק האמריקאי, למשל עם דוגמניות במידות גדולות. אנו ממצבים את עצמנו קצת אחרת בחו"ל כדי להתאים לשוק המקומי, שם אוהבים יותר פריטים פרחוניים ומודפסים וצבעוניים”, אמרה.

מתוך הקמפיין לשוק האמריקאי. השקעה של מיליון שקל, צילום: יח"צ מתוך הקמפיין לשוק האמריקאי. השקעה של מיליון שקל | צילום: יח"צ מתוך הקמפיין לשוק האמריקאי. השקעה של מיליון שקל, צילום: יח"צ

בתוך כך החברה מרחיבה את פעילותה גם בארץ, ועד סוף השנה תפתח עשר חנויות שיצטרפו ל־82 החנויות הקיימות. החנויות החדשות ייפתחו בין היתר בסילבר אשקלון, במול זכרון, במרכז מסחרי בראש פינה, בקניון רמות בירושלים, בקריית הממשלה בבאר שבע, בקניון של רמי לוי בעטרות, בקניון אום אל פחם, בשפרעם ובטירה.

"אנחנו פותחים חנויות חדשות ומתפתחים בפריפריה, אבל במקביל התייעלנו ברמת שכר הדירה בקניונים", אומר ערן לוין, מבעלי החברה. "יש לנו חנויות בקניונים מובילים ובשנים האחרונות הרחבנו אותן ל־120 מ"ר. בשנה האחרונה לא סגרנו חנויות, אבל בחלק מהקניונים הצלחנו לשפר את שכר הדירה, ובקניונים שלא הצלחנו, כמו במול הים באילת, הקטנו את שטח החנות. בכל קניון שאנחנו מחדשים חוזה אנחנו מצליחים לשפר שכר דירה. לא מעניין אותנו להביא מותגים בינלאומיים לישראל כי להביא רשת חדשה לארץ זה הימור גדול מדי בזמן שהעולם פונה לדיגיטל".

תגיות